17. kesäkuuta 2012

She fell asleep and got lost in Wonderland


 Anteeks "pieni" postaustauko tässä mut miulla on ollu kauheesti kiireitä ja täs on käyny vaikka ja mitä! Muutin tänää kavereitten kaa yhteen kerrostaloon ja koko päivä on menny pakaten, kamoja vieden ja purkaen. Eilen olin pienellä yöuinnilla kavereitten kaa ja nautittiin nuotion lämmöstä, toissapäivänä olin kaverin mökillä ja semmoista. Kauemmas en muistakaan juttuja, heheh. :-D Mutta tämmöstä mulle, pian tulee kuvii asunnosta ja kämppiksistä (heheh kerron salaisuuden: molemmat on näkyny jo aika vahvasti tääl blogin puolella aiemmin) ja enää alle kuukaus nii oon 18! Jeejee, mahtava kesänalku :-) Ylihuomenna mulla alkaaki kesäloma ja sitä pitäis lähtee työkavereitten kaa juhlistamaan wuuhuu!

Nyt kaikki on menny kumminki niin nappiin, et pelkään kohta jotaki pahaa tapahtuvan. Niinhän se aina menee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti