12. huhtikuuta 2012

I want to be so happy that when others look at me they become happy too




Nea teki hienon kollaasin tossa yks päivä miusta. Aina on kuulemma kepit, käsi paketissa, naamassa haavoja, sairaalassa, mitähän lie. Nyt oon 39 asteen kuumeessa ollu pari päivää, joten kuvasaldo on hienosti 0. Tänään Timi oli piristämässä mua meillä vaikka se on iteki nyt kipee (heheh tartutin!). Huomenna meillä on kämppä tyhjänä joten kattellaan koko ilta leffoja Timin ja miun veljen kaa sekä syyään sipsiä ja dippiä! Äitiki sponssas ihanasti meiän huomista herkuttelupäivää, heheeh.

Hienoo, tän koneen akkujohto vai mikä toi nyt onkaa, on menos rikki. Jeejee... Mutta ei miul muuta, tuun taas joku pävä päivittelee kuha oon terve ja jaksan kuvailla.

4 kommenttia:

  1. oon ylpee mun luomuksesta !

    VastaaPoista
  2. Voiei noi kipsit ja muut :D oot pahempi kun minä toheltamaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaah :---D Toivon et oisin joskus ees kuukauden koheltamatta ;--D

      Poista