1. huhtikuuta 2012

Minäpoika juon minä tykkään olla kännissä, tahdon heilua hulluna humalassa

Keskiviikkona olin juomassa (jälleen, kröhöm) ja tein tyhmyyksiäni jälleen kerran. Sorry bout that, niitä sit tuli selviteltyä vielä seuraavanaki päivänä. Torstaina olin ajelemas Timin ja Idan kanssa ja kävin Järvenpäässä. Perjantaina aluks ajeltiin Nean ja Idan kaa, siitä lähettiin poppoolla vähän juhlistamaan viikonloppua josta alla on kuvia. Lauantaina kauheessa darrassa kattomaan Matiaksen sählypeliä Hyvinkäälle ja ilta meni ajelemassa Idan, Timin, Siprin ja Joonan kaa. Sunnuntaina näin nopeesti Jenniä (siitäkin alla kuvia jejeee) ja muuten oltiin meillä Timtsun kaa ja katoin äiskän kaa Harry Potterin Kuolemanvarjelukset osa kakkosen. Jee. Huomenna lähen töihin ja loppuu milteen vuoden lomailu, apua.

Mulla on salainen ihailija ! Tulin tänään kotiin ekaa kertaa torstain jälkee ja vautsivau, mua ootti koneen päällä kirjekuori minkä päällä oli mun nimi. Ei lähettäjän nimee tms, mut sisällä oli 50 euroo! Hehehee, saimpahan maksettua tänään Simpalleki velat ja ensviikolla jatkan velkojen maksuja. Okei sain myöhemmin tietää et se oli mun mummo, mut silti!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti