17. heinäkuuta 2012

Nyt 18vee, kuvapläjäys and im back!

 mun uus läppäri, sen nimeks tuli Viljo-Unto ja mä rakastan tätä <3

 Kuvapläjäys ja tekstii myös löytyy nyt enemmän ku laki sallii, eli päivittelen viimesimmät tierot!
Pääsin sairaalasta jo 9. päivä, mut mulla oli kone menny rikki pari viikkoo takaperin nii en päässy Bloggeria päivittelemää. Puhelinki meni rikki ja sen takii en pystyny tehä postauksii ees puhelimelta, heheh. Kiva kiva, kaikki hajoo käsii!

Täytin eilen 18, ja lauantaina juhlittii niitä sitte sukulaisten voimalla. Yöllä mulla tuliki taas lähtö sairaalaa, mut onneks en joutunu yöks jäämää. Ei muuta ku lissöö antibioottii. Ja eilen ku täytin, aamul olin maailman vihasin ihmine. Sit Hämeenlinnassaki asti piti lähtee yks typerä (rakas <3) kone ostamas, pyörittyy asioilla 4 tuntii ja semmosta. Lopuks kävin parin kaverin kaa Riksus muutamas 'baaris' (mitä kivaa täyttää maanantaina, äh) ja mulla meni yli 40e niihin paikkoihin, yli kymppi Alkoon ja sain ilmasii juotavii joka suunnast muttei millää noussu päähä. Sit 11 illalla mä kypsyin siihen ja lähin tutustuu paremmi Viljo-Untoon ja nyt tää on mun maailman paras kaveri <3

Kute kuvis näkee, otin värinpoistonki sairaalast palattuu ja värjäsin nää sunnuntaina kirkkaanpunasiks. En oo sen jälkee kuvii ottanu, jotta matskuu näkis mut nyt lupaan kuvailla paremmi ku intooki on tullu takasi. Eli mahdollisimman pian tääl näkyy miun ihanat ihanat hiukset heheheh, nyt kello on puol 6 aamulla enkä oo nukkunu yhtää. Kohta vois kyl koittaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti