5. heinäkuuta 2012

Taas kirjottelen puhelimel. nää ei ehkä tänne kuulu mut mun on pakko päästä purkaa ees johki mun oloja. mut siirrettii tänää mielisairaalaa. syytä en tosiaa tiiä. en oo ikinä tuntenu mun oloo näi yksinäiseks. haluun vaa kotii. tää on maailman paskin kesä ikinä.                     tää huane on maailman ankein., ihmiset on kyl iha mukavii mut kaikki tää on vaa mulle liikaa... vartija saatto mut tänne ku mul on joku erityistila päälå? en saa ees mennä tupakalle... mua ahistaa nii paljo et oon vaa itkeny. kymmene päivää ja täytän qi8  ja en haluis suoraa sanottuna elää ees sinne asti... miks mun piti tulla tähä ppaikkaaå? ulkon paistaa aurinko ja nään mun ikkunast kui hauskaa kaikil on ja mä oon vangittuna tänne ainaki maanantaihi. pitäkää kaikki hauskaa lomaa., mä teen henkist kualemaa...    

1 kommentti:

  1. kyl me saadaa sut pois sielt viel, muista et sul on tääl monta ihmist jotka pelkää ja itkee sun puolest ja vaik mitä aaa tää on iha kauheeta tuu jo takasi on ikävä <3 tuun huomen käymää siel jos vaan millään pääsen sisää! :(

    VastaaPoista