21. maaliskuuta 2012

Eläintiistai

Sunnuntaina menin Joonalle hetkeks josta kerroinkin jo, sieltä menin Nean kanssa Samille ja Jennalle Rikun sekä toisen Samin kaa. Maanantaina oltiin Timin kaa kahestaan, koska sillon tuli 9 kuukautta meiän seurustelua, phihihii! Happy me. Maanantaina myös kaverit muutti omaan kämppään, joten sinnepä sitten lähettiin eilen vähän illemmalla! Hyvää ruokaa, paljon juotavaa ja eläinteema! ;--D Nyt tulee taas kauhee kuvamaratoni, try to handle that.

 Aluks pelailtiin juomapelejä, tehtiin "maskit" meille ja syötiin sipsiä, suklaata ja suklaamunia. Alotettiin juomapelit jossakin 10 aikaa illalla ja vielä 2-3 aikaa me niitä pelailtiin! :--D Hyvä vauhti oli ja hienoi totuuksii sateli. Siiiistiiii.


Että semmoset juhlien alut! Mun veliki saatiin yllytettyä mukaan tossa 11 aikaan illalla ja jäämään yöks, vaikka sil oliki tänään koulua. :-D Alettiin pelaa totuutta ja tehtävää sitten vähä myöhemmi ja sielt tuli iha hulluja tehtäviä. Mm. mun piti tupeeraa mun hiukset (nää ei oo vieläkää sileet vaik kävin suihkussa ja oon suihkutellu hoitsikkaa tajuttomat määrät...), Eea meikattiin typerästi, Krista ja Pauliina joutu pukee typerät vaatteet päälleen, jouduin tehä Eealle sylitanssin, Kristan piti mennä tonne jäätävään yöhön hetkeks ilman mitään yläosattomia ja olihan näitä! :-D


 Menin vähän ennen kuutta nukkumaa Pauliinan kaa ja heräsin 8 aamulla säkkituolista. Kipitin siitä Kristan vieree nukkuu makkarii, ku veli oli jo lähteny kouluun. Kaks tuntia suoraan sanottuna paskaa unta ja piti vääntyä hereille siivoilemaan. Mä sain ihanasti tiskata, siin meni kiva tovi! En ees muista millon viimeks oon tiskannu... Pauliina teki meille täydellisen aamupalan ja näin, nyt oon tässä kotona ja oottelen Timii tähän meille!

2 kommenttia:

  1. hauskoi kuvii !

    tuu hei tsekkaa munkii blogi, joka tottakai kaipailee aina ihania uusia lukijoita :-) jos vaikka tykkäisit !
    http://themomentsoflaura.blogspot.com/

    VastaaPoista