29. toukokuuta 2012

Haaste

1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastaa kysymyksiin, jotka olet saanut ja luo itse 11 kysymystä niille, joille lähetät haasteen eteenpäin.
3. Valitse 11 henkilöä ja linkitä heidät postaukseen.
4. Mene heidän blogiinsa ja kerro heille, että haastoit heidät.
5. Ei takaisin haastamista.

Ps. Haastan kaikki ketkä ei oo jo tehny!

11 RANDOM FAKTAA ITSESTÄNI:
1. Otin tän jostain blogista ihan vaan tylsyyden vuoks
2. Oon ihan äärimmäisen huono täyttää tälläsii!
3. En oo ikinä ruskettunu, max. iiiiiihan pieni ruskee vivahde saattaa tulla ja senki näkee vaan kylppärin valossa.
4. Rakastan Facebookia, en osais elää ilman sitä. 
5. Mulla ei oo varmaa ikinä rahaa, mut silti sitä tulee aina jostain et saan tupakkaa, suklaata ja joskus jotai alkoholipitosta. Hehe, hassu juttu.
6. Olin yhes vaihees kauhee leffafriikki ja enää en jaksa kattoo yhtäkää leffaa ees kavereitten kaa. Katon aina puol tuntii tarkasti leffaa minkä jälkee mun huomio herpaantuunki ja hupsis...
7. Oon nauttinu näist parista viime viikosta ku aurinko on alkanu paistaa, kaikki on ulkona, miul on energiaa tooosi paljon ja semmosta!
8. Haluisin muistaa kaiken mun teinivuosista, mutten jaksa pitää mitään päiväkirjaa. No, myöhemmin harmittaa oma laiskuus.
9. Hihihhii oon ihastunu, tosi tärkee juttu taas mut ei oo enää muutakaa kerrottavaa! :-D
10. Haluisin olla miljonääri.
11. Mua väsyttää, jee.



11 KYSYMYSTÄ:
1. Missä kaupungissa haluasit asua? - Jossaki ulkomailla! Pääpiirteittäin silleen, että max pari vuotta samas paikassa ja muutto.
2. Oletko saanut kestätöitä, mistä? - En oo, en oo ees hakenu.
3. Kivointa mitä joku on siulle sanonut? - Tää kuulostaa ehk hölmöltä, mut kesken futispelin ala-asteella ku sain astmakohtauksen ja olin _oikeesti_ parhaimpii pelaajii siin joukkueessa, kaveri sano et "otetaan ira pois kentältä et hävitää mieluummi tää peli ku menetetään se". Se merkkas paljo nii pienenä ja ku se ihmine ei ollu oikeestaa ees miu kaveri =)
4. Biisi josta tulet aina hyvälle tuulelle? - Retropop Tää ilta!
5. Kolme parasta asiaa ikinä? - Aurinko, nauru ja pienet isot asiat.
6. Millaset ois siun unelmien treffit? - Yllätykselliset, ei suunnitellut. Kävelen kaupas ja törmään ihanaan jätkää ja lähetää siit suoraa treffeille eikä tarvis kysyy et mitä tehään tai sanoo ettei oo rahaa. Kaikki hoituis ittestään.
7. Mitä kieliä osaat puhua? - Suomi, englanti, karjala. Pari hassuu sanaa ruotsii ja saksaa.
8. Jos saisit olla päivän poika, mitä tekisit? - Haha k-18 juttu mut panisin jotai naista! :-D Ja kirjottaisin kaikki ylös mitä ajattelen naisista, elämäst kaikesta, ois helpompi ymmärtää näin muijana asioita. 
9. Unelmien talosi? - Asunto, mihi mulla ei oo mitään rajotuksia, esim ettei pidä asuu siin talossa vaikkapa kahta vuotta. Sais muuttaa pois miten haluu jne
10. Onko siulla paljon serkkuja ja pidätkö heihin yhteyttä? - Kaks, tooosi harvoin.
11. Mikä on parasta blogin pitämisessä? - Saa kirjottaa sillon ku kiinnostaa, äh en osaa vastata tähän!


SEURAAVAT KYSYMYKSET:
1. Ootko koskaan tehny mitään kunnolla laitonta, eli ei mtn. turvavyö juttuja?
2. Sanotko ennen ku ajattelet vai toisinpäin?
3. Millasen kuvan siusta saa facebookin perusteella, eli miltä profiilis jne näyttää?
4. Rumin julkkis ikinä?
5. Ihan rehellisesti, rakastatko vanhempias?
6. Luetko kuinka montaa blogia?
7. Haluaisitko jonkun lävärin tai tatuoinnin? Minne, minkä ja miksi?
8. Ootko koskaan kokeillu pilveä?
9. Mitä asiaa vihaat ihmisissä?
10. Petytkö helposti ihmisiin/asioihin?
11. Parhaat asiat elämässäsi, mitkä kaikki on juur nyt hyvin?


Ja sitten pikanen kertaus miun elämästä lähipäivinä: 
Torstaina olin Nean kaa Linnatuulessa ja Hämeenlinnassa, makasin Cittarin vessan lattialla kauheissa vatsakivuissa, ajelin Idan ja Tanjan kaa jaistuskelin Messualueella kavereitten kaa. Perjantaina olin taas Messualueella ja yhellä koululla kavereitten kaa, ajelin hetken Kristan ja Pauliinan kaa, ajelin Idan ja Tatun kaa ja menin Tatulle yöks. Lauantaina kuultiin Hyvinkään ampumisesta mis oli paljon tuttuja mukana, pidettiin Tatulla pienetsuuret pippalot mitkä oli ihan mahtavat ja kaikkii hienoja muistoja tuli, sunnuntaina olin Nean kaa, maanantaina olin Marikan, veljen ja Joonan kaa Atomissa ja pyörin ulkona erillisten kavereitten kaa vähä myöhemmin. Tänään pelasin koko päivän töissä Ronin ja Sarjan kaa korttia, olin Jennin, Hennan ja Samin kaa jonku aikaa, ajelin ja pelasin korista Tatun kaa ja kappas nyt tässä mä datailen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti