5. toukokuuta 2012

Suomi vs Belgia vai mikä se oli


Olin ladannu tähän äsken hirveen määrän kuvia, mut sitte tää alko sönköttää et kuvatila loppu plääplääplää, nii en jaksa alkaa sen kaa sitte vääntämään. Joten tässä olis nää kaks, mitä ehdin - onneks - ladata tänne. Eilen meil oli tosi kova kisakatsomo Marikan ja Nean kaa: dippiä, sipsiä ja typeriä kysymyksiä lätkästä. Sitte tein virheen ja jätin noi kaks tumpeloo meille, kun oma kyyti lähti illalla Kristalle ja Pauskille pitkästä aikaa. Tulin päivällä kotiin Jennin kaa ja miun tietokoneen päällä oli lappu missä ne kerto tekemänsä hirveydet. Ja  nyt tää kirjottaminen kestää ikuisuuden, ku ne meni rikkoo mun koneen näppäimistööki, hmphh!

Katottiin äske Jennin kaa Sinkkuelämää 2 -leffa, se koitti opettaa mulle purkkapallon puhaltamista turhaan ja semmosta. Nyt oottelen Timii meille tossa kolmen tunnin päästä ja siirryn kattomaan Sinkkuelämän kutos tuottista ja uusia leffoja, mitä lainailin Pauskilta.

Niin ja tosiaan, löysin mun kamerast kasan kamalia kuvia niist kahesta, ku ne terrorisoi mun huonetta:

1 kommentti: