20. toukokuuta 2012

You can love me or hate me, I swear it won't break me

 Listaa 7 satunnaista faktaa elämästäni



01 Oon tosi spontaani, rakastan tehä asioita mitkä on muitten mielestä typeriä ja niistä joutuu vaikeuksiin. Haluun myös kokeilla paljon kaikkee erilaista, rakastan nauttii elämästä ja tykkään siitä, kun aamulla herätessäni en tiiä mistä herään. Se on parasta, siinä tuntee oikeesti elävänsä. Just love it.

02 Oon vaihtanu mun etunimet ku täytin 14 ja uskonnon vaihoin joskus 13 vuotiaana. Mun äiti on aina ollu tosi lepsu tollasissa asioissa, nyt kesällä muutan vielä mun sukunimen ja äidinkielen. Muutenki oon aina saanu tehä mitä tykkään periaatteessa ja äiti on aina tienny, ettei se mua voi estellä. Lähin 13-vuotiaana myös kielikurssille Englantiin mun kaverin kanssa ja kaikki ihmetteli, miten meiän ikäset päästetää lähtee. :-D

03 Oon siivousfriikki. En kestä kattella mitään sotkuja tms, mut oman huoneen päästän aina ihan kamalaan kuntoon. Rakastan myös tiskausta, teen sitä aina ihan mieluusti ku meen jolleki kaverille kuka asuu omillaan. Myös huoneen järjestyksen vaihtaminen on ihan täydellistä! Paras fiilis ikinä tulee, kun punttaa koko kämpän lattiast kattoon siistiks, käy saunassa ja suihkussa, vaihtaa lakanat ja menee kattoo peiton alle hyvää leffaa.



04 Oon tosi ristiriitanen ihminen. Rakastan valoo, mut samalla pimeys vaan on se mun juttu. Tykkään ihmisten seurasta ja oon tosi sosiaalinen, samalla haluisin aina vaan olla yksin ja oon aika ujo loppupeleissä vaikkei kukaan sitä uskokaa. Muutenki miu mielipiteet menee aina ihan ristiin, ku nään jokasessa näkökannassa jotaki oikeeta ja väärää. Koitapa sitte ymmärtää mua, ei tuu onnistuu!

05 Rakastan juomista ja siitä tulevaa fiilistä. Tuntuu olevansa elossa. Tiiän et miun blogi painottuu nykyään oikeestaan siitä, mut siten miun viikonloput/viikot pääasiassa kuluu niin eipä tänne oikein muutakaan settiä pääse tulemaan. Eli anteeks kaikista näistä dokauspäivityksistä sun muista, thats just ma life nowadays. Mutten silti oo mikään juoppo, kiitos kysymästä :D!

06 R-a-k-a-s-t-a-n iskelmää, suomipoppia ja sun muuta suomalaista musiikkia nykyään! Ennen en oo voinu sietää yhtäkään biisiä, ja nyt mun musalistat koostuu vaan niistä. En ymmärrä puoliikaan biiseistä tai sitä mistä ne kertoo, mut niissä on vaan sitä jotakin! Älkää vihatko mua.

07 Mulla on tosi laaja kaveripiiri, mut silti välil on tosi yksinäinen olo jos Nea ei voi nähä, et kenenkaa sitte oon.  En tykkää tunkeutuu kenenkään seuraan kuka ei haluu mua, en haluu olla se kolmaspyörä ja haluun tuntee oloni mukavaks. Sit välillä taas kalenterit täyttyy tekemisestä ja musta tuntuu ettei mul oo aikaa mihinkään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti