3. joulukuuta 2011

Ei yksinäinen unta saa, vaan valvoo vuoteellaan


 Huomatkaa mun ns. huone haha

 Ja loppuillasta meno oli tommonen.. :--)


Tänää oli kyl ihan superkivaa viettää tyttöjen iltaa! Kuvailtii, tilattiin pizzaa ja ranskalaisia, ravattiin tupakalla (tai siis noi kaks naista vaa tuli seuraks), jutskattii, naurettii ja oltiin rumia. Kuvat nyt ei kyllä ehkä ihan nappii menny, mutta mitäpä tuosta :--D Ainakin mulla oli hauskaa, vaikka loppuillasta meno olikin se, että Marika oli koneella, mä tyylii nuokuin ja Nea datas puhelimella. Aika sad, sanoisinko.

Kävin äsken tupakalla vielä Kristan, Pauliinan ja Nikon kaa. Mulla on ihan tajuttomasti energiaa, eikä mua luonnollisestikaan väsytä ollenkaan. Äsh. Ois kiva saada joskus nukuttuukin. :( Ja voih, että mua huomenna ärsyttää ku valvoin taas tänkin yön. Mutta tää postaus jääkin nyt tähän, joten tsaaaaaau! :--)

2 kommenttia: