24. joulukuuta 2011

Christmas is for kids


Juups, menin sitte ottamaan kaks värinpoistoo ja nyt hiukset on ihan hamppua, tyvi ihan valkonen ja hiukset on oranssivaaleet (kuvat vähän vääristää kiitos kontrastin yms). Noh, 30pv värjään nää kirkkaan punasiks, hihi!

Postailemaan en oo päässy koska 1) oon ollut kullan luona ja sielt en viitti postailla 2) mun oma kone on kuoleman partaalla. Onneks kaveri joka on datanomi, sai tänää tätä vähän kuntoo :--) Nyt oon tyytyväine, ku täl voi sentää vähä koittaa datailla! Kumpa saisin uuden koneen... :(

MÄ MUUTEN VIHAAN JOULUA! Kaikki on niin teennäisiä ja koko pyhä on täysin kaupallista paskaa suoraan sanoen. Kaikki on joulun tosi mukavii toisilleen mut heti ku arki tulee, kaikki on täysin samanlaisia ku aina ennenkin. Huoh.. Ostin Timille uuden puhelimen ja Simpsonien tuottiksen, ittelleni ostin joululahjaks muutaman leffan, veljelle ostin Aku Ankan taskukirjan, Timin äidille ostin lapaset ja päähierojan sekä porukoille ostin seinäkalenterin. En tiiä millä järjellä tohon kaikkeen kulu 250 euroa, hups... Ja ite en saa ollenkaa joululahjarahaa, koska kaikki menee mun iki-ihaniin puhelinlaskuihin (300e <3) ja sairaalamaksuihin. (: Hihihi Timi ostaa mulle tammikuussa talvitakin ja ehkä housut sekä se maksaa miun kulmakorun ! Vähä myöhänen joululahja mutta mitäpä tuosta. :) Ja huomenna - tai siis tänään, kellohan on kohta 5 aamulla - saan avata Timin äidiltä antaman paketin, hhihii jännää mitähän se on keksiny!

Jouluaatto menee siis aluks kotona, sitte Timi, velipuoli ja sen tyttöystävä tulee meille viettämään joulua ja sitte illalla hipsitään Timin kämpille. Sunnuntaina pitääki tulla kotia yöks, koska maanantaina on suuntana mökkireissu parhaitten kavereitten kesken! Ootan innolla. (;

Ja tasan viikko uuteen vuoteen! Vau. Olispa jo uuden vuoden aatto. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti