7. joulukuuta 2011

Hospitaltrip


Postailutauolle on hyvä syy, koska tää tyttö luuras sairaalassa maanantaista asti. Tänään aamulla mulle sanottiin, että pääsen aikas varmasti kotia ja ehkäpä tunti sen jälkee, kauhee hoitaja- ja lääkärilauma tuli mun luokse ja sano et paaritaksi on tulossa, sä lähet nyt Hämeenlinnan sairaalaan. Ja siellähän mää sitte oottelin 4 tuntia, kunnes mulle sanottii et mun pitäis jäädä yöks ja pääsisin leikkuusalii vast huamenna. Siihe meikä totes et mähän lähen nyt kotiin ja antaa olla, kyllä tää olo täst paranee ajan myötä. :--) Jote sairaslomapaperit ja vahvat reseptilääkkeet kätee ja nyt oon kotona onnellisesti !
Tiistaina ihana kaverilauma tuli moikkaamaan, ootte ihania <3 Ja koko pöytä täyttä karkista :D

2 kommenttia:

  1. en oo oikein perillä ja en ees tiiä ootko kirjottanu aiempiin postauksiin, mut miks jouduin tonne ;o
    ja paranemisia !

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Siis multa otettii maanantaina selkäydinnäyte ja lääkäri vähä kusi sen.. :--D

    VastaaPoista