1. joulukuuta 2011

Hey look at me look at me

KERRO muutamia outoja tapojasi
Hahah, ekana tulee mieleen yks tyhmä tapa siitä, aina kun oon menossa tupakalle. Aina ku pistän tupakan huulien väliin, mun on pakko mutristaa suuta silleen lissumaisesti ylöspäin, että tupakka tippuu mun huulilta. Sitte koitan kalastaa sen mun tissien väliin. Ja jos en onnistu siinä, mökötän aina vähintäänki 10 minuuttia. :-D Toinen outo tapa olis varmaankin se, että mä en voi ikinä heittää mun leikattuja (tai pureskeltuja, hehe) kynsiä roskiin! Mun on aina aivan pakko saada heittää ne lattialle. Imuroin ne sitte myöhemmin pois. Jos jaksan.

KERRO miksi asut siellä, missä nyt asut
Miun suku siis pohjautuu tuolta Venäjältä alunperin, ja mummo joskus aikoinaan päätti muuttaa tänne Riihimäkeen rakastamansa miehen perässä. Sitte se muksauttikin pari mukulaa, joista toinen on mun äiti. Toinen kersa otti ja muutti kauemmas täältä käpykylästä ja äippä sitten päättiki jäädä tänne asumaan. Oltais me muutettu Hämeenlinnaan joskus muutama vuos sitte, mutta ku veljellä oli sosiaalisien tilanteiden pelko, nii edes lahjominen ei suostunu kääntämään sen päätä. Joten me juututtiin tänne. Puhutaan aina muutosta toiseen kaupunkiin, mutta ikinä ei saada mitään aikaseks. Voi tylsyys.

KERRO keiden kanssa yleensä vietät vapaa-aikasi
Yleensä oon poikaystävän kaa joka päivä, ja lähes aina myös nähdään samalla meidän kavereita. Eniten tulee ehkä nähtyä Neaa, Vinskiä, Joonaa ja Idaa. Kyllähän noita muitakin näkee aika paljon, mutta noita nyt ehkä enimmäkseen. Tosin tällä hetkellä ku oon vuoteen omana ainaki viikon, nii tulee nähtyä oikeestaan vaan poikaystävää. Mut onneks perjantaina tytöt tulee pitämää mulle seuraa, etten joudu yksin viettämään mun friday nightiä!


KERRO miksi päätit perustaa blogin
Mä en oikeestaan tiedä enkä muista. Varmaankin siitä samasta syystä, mistä moni muukin: "kun muillakin oli", "teki mieli" ja "eipä ollut muutakaan tekemistä koneella". Mä oon semmonen tosi vaihtelunhalunen, joten blogit mulla on vaihtunut aika tiuhaan. Vähintäänkin nimi ja ulkoasu muuttuu aina sillon tällön, joskus myös kokonaan perustan uuden. En ees haluu tietää, kuinka monta blogia mulla on ollut yhteensä! :-D Nyt oon itseasiassa aika tyytyväinen tähän, vaikka toi lukijakunta onkin aika pieni. Tavoittelen sellaista 40-70 lukijaa, mutta jos lukijoita tupsahtais joskus vuosien päästä yli 100, mä varmaan kuolisin ja poistaisin tän blogin. Dont know why, mutta se karmii mua !

KERRO miten tapasit poikaystäväsi
Huomio huomio, romaani tiedossa! Alunperin tutustuttiin meiän yhteisen kaverin Matiaksen kautta, kun käytiin moikkaamassa sen kaveria, eli mun (nykystä) poikaystävää. Parin kerran jälkeen uskalsin lisätä sen Facebookiin kaveriks ja joskus kesäkuun alussa sitte kommentoin tylsyyttäni eräs yö sen statukseen. Siitä sitte lähtikin pieni veto, että kumpi valvoo pidempään. Päätettiin käydä tupakat polttamassa eräällä läheisellä kentällä, mut se sitten venähtikin monen tunnin juttutuokioks. :-D Myönnän, olin aika myyty jo sillon. Sitte me nähtiinki joka yö ku karkailin kotoa (kumpikaan meistä ei tiiä, miks me ei ikinä nähty päivisin haha). Sitte mulla kävi henk.koht elämä vähän vaikeeks, nii se otti mut hoiviinsa ja sitte 19.6 me alettiinki seurustelee Matiaksen rantasaunassa, joka meiät alunperin tutustutti. Me oltiin molemmat varmoja, että tää ei kestä kun max. kuukauden mutta kappas, ihan kohta on puol vuotta jo vietetty yhteiseloa, nähty joka päivä ja opittu rakastamaan toisen huonojakin puolia. (: Ja näillä näkymin tää tulee kestämään vielä ihan mukavan pitkään. Vaikka mikää meedio en ookaan.

KERRO mistä aineista tykkäsit peruskoulussa
Mä tykkäsin aina tosi paljon kaikista reaaliaineista, esim. terveystiedosta, maantiedosta, biologiasta ja sen semmosista. Tykkäsin jopa uskonnost, vaikka oon ollu ateisti koko pienen elämäni. Musta noi tommoset tieteelliset asiat on ihan sairaan mielenkiintosia, vaikka en kaikkiin välttämättä uskoiskaan. Ja tykkään pohtia asioita, joten noista muotoutu mun lemppariaineet. Englannin kieleenki panostin aina, koska tiesin kuulemma jo 3-vuotiaasta asti, että mä muutan ulkomaille. Muitten aineitten tunneilla mua ei oikeen näkynykään... :--D


KERRO miten tykkäät pukeutua
Joku päivä rakastan tosi tyttömäisiä vaatteita, kiharrettuja hiuksia, meikkipläjää naamalla ja semmosta ns. seksikästä oloa. Ja seuraavana päivänä mä näytänkin vasta heränneeltä. Hiukset sojottaa joka suuntaan, meikkiä on ehkä pikkasen, jotkut kollarit jalassa ja turhan iso huppari päällä. Mä en jaksa murehtia turhia siitä, että oonko mä nyt tarpeeksi nätti menemään ihmisten ilmoille vai en. Eipä mua ole koskaan mun elämän aikana rumaks kutsuttu, joten se on varmaankin mun itsetunnon perustajia. Ja olisimpa vaikka minkä näkönen, ei sen pitäis muita haitata.

KERRO keitä perheeseesi kuuluu
Mä niin vihaan tätä kysymystä, kun en osaa määritellä mun perhettä! :-DD Yritämpä kumminkin, eli siis tässä saman katon alla asuu äiti, isäpuoli ja vuotta vanhempi veli. Sen lisäks mun yks sisko asuu tuolla Turun lähellä kohta vuoden vanhan lapsensa ja kihlattunsa kanssa. Sitten mulla on neljä sisarpuolta täällä Riihimäellä kans, joista kahta nään aika useesti. Yhtä niistä en oo nähnytkään ja toisesta en pidä kyllä yhtään. On mulla myös toinenkin veli, mutta se on adoptoitu pois aikoja sitten, paljon ennen kun mä ehdin syntyä. Joten tämmöinen, vähän erilainen, family mulla.

KERRO missä opiskelet ja mitä
Ja toinen kysymys, johon en oikeen osaa vastata! Hassua joo, en osaa vastata mitä opiskelen, hehe... Oon kumminkin kirjoilla Riihimäen Hyriassa automekaanikkona, mutta siellä en oo käyny sitten lokakuun alun. Suoritin jo vuoden opinnot siellä, kunnes lääkärit ilmotti että oon ihan väärällä alalla. Joten sinne meni tuhlaan sekin vuos. Nyt mun pitäis opiskella yleisaineita logistiikkalaisten kanssa tää jakso tonne helmikuuhun asti, mutta empä oo vieläkään ahteria saanu koululle raijatua sairasloman takia. Saan joskus helmi-maaliskuussa tietää, että pääsenkö vaihtamaan loppuvuodeks sitten merkonomille, jossa tekisin koulutuksen loppuun. Eli peukkuja mulle sinne päin!


KERRO lempiruokasi, -värisi, -paikkasi ja -ihmisesi
Nää kaikki vaihtuu joka päivä mulla, aina mielialan mukaan :D Tällä hetkellä mun lempiruoka on perunamuusi ja nakkikastike, eli perus äidin tekemä kotiruoka. Lempiväriks voisin ilmoittaa taivaan sinisen, semmosen mikä on kesällä. Lempipaikka on ehdottomasti kullan kainalo sekä Brighton -niminen kaupunki tuolla Englannin etelärannikolla. Mulla jäi sydän sinne, pitää käydä hakemassa se pois sieltä enskesänä. Lempi-ihminen saattais olla joko poikaystävä tai yks tunari Nea. Molemmat saa mut aina nauramaan niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä ja rakastan olla niitten seurassa. Molemmissa on myös se sama puoli, että niihin menee hermo yhtä useesti!

KERRO luonteestasi muutama erilainen piirre
Erilainen... Suomalaiset kun ei näe missään mitään hyvää ja ovat aina niin hemmetin pessimistisiä, mä eroan siinä kohtaa. Nään kaikessa hyvää, ja harvoin mitään pahaa. Uskon aina parempaan huomiseen ja jaksan yrittää aina uudestaan ja uudestaan. Mun mielestä kaikki aina kääntyy oikein päin. Toinen vähän erilaisempi piirteeni on ehkä se, että mä en _osaa_ olla vihanen. Mä osaan ärsyyntyä, vähän suutahtaakin, mutta se on siinä. Vaikka kuinka pahasti mua kohtaan tekis, mä en osaa olla vihanen. Maximissaan kaks minuuttia, mutta se olis siinä. Enkä edes vihaa ketään, vaikka moni on mulle tehnyt tosi kusiset. Ja kolmas hiukka erilaisempi piirteeni olisi ehkäpä se, että mä säälin tosi helposti. Jos nään jonkun mummon kaupassa, mun tekee mieli mennä auttaa sitä sen ostoksien kantamisessa ja haluan aina halata kaikkia, jotka näyttää vähänkin ressuilta. Pikkulapset haluisin kidnappaa, jos ne on yhtään söpöjä. Tosi ylipainosille ihmisille mun tekis aina mieli mennä sanomaan, että sä olet kaunis. Ja kehua niitä. Äh, emmä tiedä mikä mua vaivaa!

KERRO viimeiset sanasi tähän postaukseen
Nyt on viimeinen kuukausi tätä vuotta, joten toivottavasti kaikilla on tää vuos menny erityisen hyvin ja vielä parempaa ensivuotta. Kaikille hymy huulille, nauru ilmoille ja ystävällisyyttä muita ihmisiä kohtaan. Kestäkää läpi talven, kyllä se kesä sieltä vielä tulee! (:


4 kommenttia:

  1. HEI!!!!! en ole tunari ): ♥

    VastaaPoista
  2. MOI! Yes you are <3

    VastaaPoista
  3. Sulla on kiva toi banneri, mil oot tehny sen (:

    tsekkaa munki blogi, www.blognamedsweet.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Kiitos. :) Iha paintilla ja photofiltrellä (: Käyn kurkkimassa!

    VastaaPoista