24. elokuuta 2011

Go on and try to tear me down, I'll be rising from the ground



Meiän pikku Jenni innostu posettamaan kameralle keväällä, vai millonkohan tää nyt ikinä otettiinkaan. Whatever, pointtina on siis itse kuva ja äärimmäisen hirvittävä ilme kauniin nuoren naisen kasvoilla


Ärh. Aamulla tuli juostuu eka sairaalassa, sen jälkeen terveyskeskuksessa, kotona käymässä, taas terveyskeskuksessa ja sitte apteekissa. Tuloksena oli siis keuhkoputkentulehdus ja nyt mun aamupalana onkin seittemää eri lääkettä, päivällisenä viittä ja iltapalana taas seittemää. Koulua on vierähtäny jo kaks viikkoa ja mä oon ollu ahkerasti koulussa semmoset 11 tuntia. Hupsista? Mua ärsyttää nyt kyllä tää mun terveys niin railakkaasti ettei mitään rajaa. Perjantaina saanki tietää että onkos mulla reuma vai joudunko ihan kamalaan kuntoutukseen ja ensviikon keskiviikkona saan tietää vähän tosta mun polvesta että odottaakos leikkuu vai mikä ihme.

Elikkä joo moi oon Ira 17-v ja mun terveys on huonommassa jamassa ku useimmilla vanhuksilla. And yes, mulla on kolme muutakin sairautta. 8) Äääääääääääääääh, ihan tosi, nyt joku sais tulla lyömään mua päähän et heräisin vasta jouluna!

Tänää onneks Timi oli (jälleen..) meillä piristämässä mua ja se tulee sitte koko loppuviikkonaki. :) Lauantaina pitäs sentää Neaaki vähän nähdä jos oon yhtään tervehtymään päin. Mutta eipä mulla muuta, tää oli nyt tämmönen ärsytysangstauspostaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti