23. elokuuta 2011

Saat köniis jos kiusaat mun kamelii






Koulussa ärsytti, mikää ei menny oikein, ihmiset vaan naljaili, kaikki oli väsyneitä, heräsin lääkärin soittoon, olin ajeluilla kouluaikana, menin Timille, sairastuin ja jouduin tulemaan kotiin yöks. Että ärsyttää, ollu ihan multihuono päivä. Voisin tälläki hetkellä kattella leffaa Timin kaa mut ehei, minä olen kotoona jipijajee. Huomenna olis herätys kuudelta labroihin ja mä niiin toivon että mulla todettais reuma, et saisin lääkkeet näihin kipuihin. Ja pitää kattoo meenkö huomennakaa kouluun tän flunssanminkälie takia. Ärhhh.

Ja nyt kattelen yksinäni Sinkkuelämää ja datailen suruani pois. Tekis kauheesti mieli mässäillä kaikkee hyvää, mutten saa syödä enkä juoda mitää ennen huomista aamu 8. Kuinka ärsyttävää, voisin vaikkapa syyä hevosen. Ja juoda litran.

1 kommentti: