25. elokuuta 2011

Kuvailua ja hiuksia










Taas se velikulta tuli herättelemään mua sairasloma-aamuna, että nyt sisko mennää kuvailemaan. No tottahan toki mie hyppäsin sängystä ylös, puin vaatteet päälle, vähän meikkasin ja lähettiin ulos. Täst blogista alkaa kyllä oikeesti kohta tulla mun joku veliblogi. Okei, 16-19 vuotiaat sinkut tytsyt täältä meiän lähistöltä, onko teitä? Ette saa olla ämmiä, idiootteja ettekä tyhmiä. Mun veli on ihana. Se ostaa mulle aina suklaata. Siitä saisitte kelpomiehen ittellenne. Haha ettekä sais. Mä haluun et se ostaa vaa mulle kaikkee hyvää. Hah!

Oisko jotakuta innosta antaa mulle 10 euroo, et pääsisin ostaa hiusvärin? Mulla on kamala juurikasvu. Haluun permanentin. Haluun piiitkät punaset hiukset takas. Haluun kaikenlaista. Nyt meen rypemää itsesäälissä tupakalle. Heihei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti