29. elokuuta 2011

But they say there's nothing love can't heal



Mä niin ikävöin kesää. Miksei se tuu jo takas? Ihan niinku pari viikkoo sitte vasta kesäloma olis alkanu. Mut oho, se loppuki jo. Mihin ihmeeseen mun kesä katos, kuka sen vei multa!? Okei okei, mun kesäloma oli ihana. En vaihtais päivääkään. Tuli tehtyy hyviä ja äärimmäisen tyhmiä asioita, yöt vietettiin pihalla, telttailtiin kaverin takapihalla, uitiin, saunottiin, grillattiin, matkusteltiin, mökkeiltiin, syötiin, rakastuttiin, naurettiin... Harmi vaan et kuvia tuli otettua ikävän vähän, mut onneks muistot kumminkin pysyy hyvin pääkopan sisällä.
Ulkona on nyt tumma taivas. Lämpömittari näyttää 14 astetta. Ruohikko on märkää. Varpaat paleltuu jo, kun miettiiki ulos menoa. Hmm tiketti Australiaan olis kiva, kuka lahjottais?



Mä haluisin jonkun paijattavan elukan nyt tähän mun yksinäisyyden tunteesee. Mut en kissaa enkä ehkä koiraakaan. Vaikka onhan ne sulosia, mutta mä haluisin virtahevon. Okei, eihän sillä mitään karvoja oo eikä se mahu syliin. Mut sepäs juuri on se pointti! Voisin vaikka ratsastaa sillä aina kouluun, kauppaa ja kavereille. Tai enhän mie tiedä kuinka hitaasti ne hopottimet kulkee, mut ainakaan ei tarttis omia jalkoja rasittaa.

Oon nukkunu viis tuntia yöllä. Tiiättekö sen tunteen, et ootte tosi huolestuneit jostaki, muttette tiiä et mistä? Jepjep, mulla on just semmonen olo. Mistähän mahtaa taas mulla kiikastaa, jaa'a.

Nyt mun tekis mieli pukea, meikkaa, laittaa hiukset ja ottaa ittestän edustavia kuvia, mutta mä en vaan jaksa. Tää takalisto ei tästä nouse kyllä pitkään aikaan. Ei ainakaa ennen 11. Ja kello on nyt puol 10. Puol yheltä pitäis lähtee äidin tueks sairaalaan, mut en jaksa. Ei huvita. Timin pitäis tulla meille sen sairaalakäynnin jälkeen. Mut haluisin olla yksin. Lagaa sängyllä ja kattoo kattoo. Okei, viimestään 11 mä nousen, laittaudun, lähen sinne sairaalaan ja haetaan sitte Timi meille. Heh heh, mulla kun on tää hyvä itsekuri u see?

Ps. Mun lopeta tupakointi -projekti on tähän mennessä ollu helppo. Oon ollu hereillä jo tunnin eikä oo vieläkää tehny mieli tupakkaa! Tästä tää lähtee. Ehkä.

3 kommenttia:

  1. kivoja kuvia ja ihana banneri sulla ! (:

    http://saara-kissntell.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Anonyymi8/30/2011

    sun blogis on ihana! (:

    VastaaPoista