28. elokuuta 2011

Fake is the new trend and everyone seems to be in style


Tykkäätteks mun polvituesta? :)



Tää on ihan kamala kuva mut mun oli pakko saada lisää tää tänne!


Koulua on ollu jo pari viikkoa ja huomenna taas ahkerat koululaiset menee kouluun. Mutta ehei, mähän en lukeudu näihi. Oon ollu vast muutaman päivän koulussa ja oon taas sairaslomalla. On se jännä, kuinka yks vitsillä tarkotettu sormen tökkäsy selkään voi saada kokonaan vasemman käden ja selän semmoseks, ettei niillä mitään tee. Kiitos sairasloma ja lääkehuumet, rakastan teitä.

Sami ja Jenna on ihania ihmisiä, mutta ne olis voinu kertoa ennen sinne menoa et ne on saanu kaks kissaa. No astma ja keuhkoputkentulehdus pahan allergian kans ei oo tosiaankaa hyvä yhdistelmä, jotenka eihän siel voinu taas paria tuntia pidempään olla.

Voivoi, mulla on nyt kyl aivan liian pirtee olo. Vois Timi tosta viekusta alkaa pikkuhiljaa jo heräilemää. Jouduin Nealleki soittamaa tylsyyksissäni 8 aikaa ja sehän nyt ei toki tykänny mun aamusesta soitosta. Pistän pahan kiertämää, muahaha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti