28. elokuuta 2011

Taas tuulten tie mua kuljettaa, soi tuulessa kaipaus


Mikä se siinä pilkistää, mikä hä hä? Oisko sydäääään :) 

Hihhii Timi makoilee mun sängyllä, Nea koitti mennä piiloo kalansilmää ja mä tottakai poseeraan rumasti salamoitten välkkyessä 






Huomenna mä oon kiukkunen, niin kiukkunen et kukaan ei haluu olla mun lähellä. Mä tuun olemaan semmonen nyt ainaki viikon verran. Mun lopeta tupakointi -projekti alkaa huomenna. Heti aamulla, ku silmäni avaan. Jo ajatus siitä alkaa ärsyttää mua. En haluu mennä ees nukkumaa. Miksei mua voitu luoda semmoseks, kellä ois itsekuria vaikka muille jakaa? Miks just mun piti olla se, kuka menettää hermonsa nopeiten ja kenestä ei oo tekemään mitää lopullista?

Tänäänki oli tosi lannistava ilma. Miun ei tehny ees mieli kuvailla, kunnes Spirit, Villi ja vapaa -lastenleffan jälkeen. Mut eipä tuosta Timistäkään mulle kuvausseuraks ollut (okei, en ees pahemmin viittiny kuvailla into piukeena mitään kukkia sen kattellessa silmät suurina ja päätää pudistellen), joten soitin mun kuvauskaveri Nean paikalle ja siitähän se kuvasarja sitten lähti. Vaikkaki aika pieni semmonen. Unohettii ihan kokonaa et Timi oli kans meiän kaa samas huoneessa ja se paukutti jotain pelii varmaan tunnin pari sanomatta sanaakaa. Hups, sori.

Millonkohan ne ottaa yhteyttä siitä Kadonneen jäljillä -ohjelmasta? Vai ottaakohan ne ollenkaan. Mulla olis pieni ikävä.

2 kommenttia:

  1. ihana blogi :) ja tsemppii ton tupakan polttamisen lopettamisen kanssa !

    http://livelikeloddy.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos, sitä mä tarviin! :--D

    VastaaPoista