27. elokuuta 2011

Veliblogi









Mun veli on ehkä maailman paras. Se aina välillä tulee mult kyselemää, millo voitas kuvailla. Tai jos mä ehotan kuvailemista, se on aina innoissaa mukana. Rakastan kuvausseuraa, varsinki semmosia ketkä ei oo diivamaisia 'aaaah mun kaksari nägyyh!!' tai 'hyiiiih mul menee yks hius tost tollee huanosti poista toiihh'.

 Nea ja Jenni on muute hassuja ihmisiä. Ne vaan on. En osaa selittää sitä paremmin. Ja mun porukat on tosi noloja. Itsemurha ei ollu kaukana, ku porukat näki Jennin ja alko kysellä sen poikaystävästä - kaikkia muita ku normaaleja kysymyksiä.

Miten ihmine muute voi olla niin sulonen ku nukkuu? Timi tossa vaan tuhisee vieressä ja mun tekis kauheesti mieli paijailla sitä mutten viitti herättää. Itte varmaan kuorsaan yli 80 desibelii, kuola valuu, hiukset on ihan sekasi ja mumisen omiani. Mä oon varmaan aika karmiva näky nukkuessani. Onneks en oo koskaa nähny.

2 kommenttia: