14. marraskuuta 2011

Älä seuraa toisten jalanjälkiä - he ovat ihan yhtä eksyksissä kuin sinäkin

 







Kohta on talvi. Tähän aikaan pitäs olla jo lumet maassa. Kiitos luonnolle, ettei vielä ole - ja toivottavasti ei tuu olemaan pitkään aikaan. Kameraa en ole syystä taikka toisesta jaksanut kantaa mukana, joten uusi kuvasaldo on 0. Joten tässä olis ripaus vanhoja kuvia.

Viimeviikko meni loistavasti, vaikken muista yhtään, mitä olisin tehnyt. Perjantaina olin Marikalla, kävelin yli 2 tunnin lenkin Hertsin ja Tarun kaa keskellä yötä, kattelin leffaa ja odottelin T:tä kotia, lähdin kolmelta yöllä pikkulenkille ja olin pienissä synttäripippaloissa. Lauantai menikin huomattavasti rauhallisimmissa tunnelmissa, eli heräilyä siinä 3-4 aikaa päivällä, kuudelta oli lähtö Pian synttäreille ja illalla takas T:lle nauttimaan rauhasta. Eilinen isäinpäiväkin sujui hyyyvin chillisti: kävin vaan mummolla ja ukilla syömässä, olin kullan luona ja siitä käytiinkin hakemassa meille suklaata illaks ja hautuumaallekin tuli vietyy kynttilä, ja loppuillan katottiin telkkaa peiton alla syödän suklaata. (--:

Höh, mun porukat on tosi ilkeitä! T jäi eilen meille yöks ja tänään se hipsi aamulla kouluun. Suunnitelmissa oli, että se ois tänäänki jääny meille yöks mutta pum, porukoitten mielestä me kikateltiin läpi yön ku pikkutytöt konsanaan. :(

Mulla on nykyään kokoajan ihan ällösuperrumaolo! :( Haluisin taas piitkät punaset hiukset, laihtuu vähäsen, iho saada kuntoon ja sen semmoista. Plöh.
Huomenna tulee palkka, joten mennään T:n kanssa Heseen syömään, hahaha! :--D Ja perjantaina lähenkin Nean kaa viettämään tyttöjen iltaa Helsinkii ja Espooseen päin, tuun sitte joskus lauantaina takas tänne korpeen. Sieltä tuleeki sitten uutta kuvasaldoa, hahaa :D

Ja nyt meikä viettää vapaapäiväänsä. Okei, eihän mulla ole kun yksi tunti tällä viikolla töitä, haha...

4 kommenttia: