1. marraskuuta 2011

I wish i were a princess


Olipa kerran pieni postaustauko, koska aika meni niin, että humisi! Jotta kaikki nyt ymmärtäis miun viime viikkoisen kiireyden tason, voinpa sanoa tähän esimerkin: ehin joka päivä käymään vaan kerran vessassa ja syyä max. 2 leipää per päivä, koska mulla ei himskutti soikoon ollu aikaa mihinkään!

Töissä menee hyvin. Huomenna lääkäriin. Ja fysioterapiaan. Poikaystävä täyttää ensiviikolla 18, ja lahja on ihan kesken. Ensviikolla haen loputkin kamat koulusta, koska tän tytön koulu loppui tähän. Tuli laihduttua viikon aikana 7 kiloa. Viikonloppu oli hurjan hauska. Perjantaina en voinu kun nauraa. Lauantaina tuli pyöräiltyä ympäri kotikaupunkia. Tuli riideltyä vanhan parhaan kaverin kanssa. Rakastan mun elämää. Kiitos, nam, moi.

Joo että tämmöstä laiffia mulla tällä hetkellä! Hiuksetkin sai muodonmuutoksen, jos joku sattui huomaamaan. Sain tunnustuksen Jennyltäkin, mutta kävipä sittenpi silleenpi, että blogger pissi miua linssiin joten mulla meni hermo. Nyt mulla on jopa 3½ h luppoaikaa, ennen kun työt alkaa. Voisimpa datailla. Ja syödä. Ja ehkäpä voisin kattoa vaikka leffan.

Ps. Se tunne kun tuut suihkusta ja vaihat vaatteita päälle, ja huomaat että joku keski-ikänen mies kattoo ikkunasta sisään suu auki. Ja vielä myöhemmin se samainen mies tulee ovelle...

2 kommenttia:

  1. oii miten söpö toi alin kuva :) oot niin nätti!!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Phihiii kiitos! (:

    VastaaPoista