2. marraskuuta 2011

It's time to move on, my dear







Joo. Otsikko kertoo tän päivän tekstin lyhennöksen. Nyt lähti Kelalle paperit, että tää poika saa seuraavan koulutuksen ilmatteena. Sitte joskus syksyllä. Nyt mä paiskin duunia ja vilkutan hyvästit koulukavereille ensviikolla, kun haen mun kamat kaapista. Jummijammi, kun mä kaipaan jo nyt tota luokaa, tota menoo, tota paikkaa. Okei, olihan siel välil tosi ärsyttävii päivii, mut silti. Tuol sai aina nauraa ja meno oli rentoo. Oh how i miss that already...
Oon viimeks ollu koulussa varmaan 1½ kuukautta sitten. Ärsyttää. Mulla meni 1½ vuotta mun elämästä hukkaan. Ja sitten, ku mä valmistuisin (eli 2013 keväällä), naureskelen kotona silleen HHAHAAH pääsin vasta ykköseltä, syksyllä meen tokalle jeejeee. Oikeesti. Haistan kakan. Ärsytyksen multihuipentuma.

Pakko hakee ruokaa. Jos vähän mieli paranis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti