6. marraskuuta 2011

Summer, oh sweet summer


Rakas kesä,

ikävöin sua. Anna anteeksi, tein väärin. Myönnän sen. Olin liian vähän sisällä, kun lämmitit Suomen kolkkoa ilmastoa. Olin liian kiltisti, olis pitänyt tehdä enemmän tyhmyyksiä. Kesä, kultaseni, tulethan pian takaisin? Nyt on niin pimiää, ankeaa ja ihmisille on kasvanut kyrvät ottaan. Miks sä lähdit, hylkäsit meidät kaikki pienet lapsosesi? Tulethan takaisin, olen kiltimmin ensikerralla. Rakastan sua, näkyillään taas mahdollisimman pian!

Istuttiin tänään meiän pihalla T:n kanssa portailla tupakat suussa, takit päällä ja täristiin kylmästä. Kello oli puol 7 illalla ja hyvä kun eteensä näki. Siinä me sitten mietittiin, missähän myä oltas jos olis kesä. Noh, me päädyttiin hienoon tulokseen. Oltas isolla kaveriporukalla ulkona. Mulla olis päällä joku toppi ja farkkulegginsit. T kittais kaljaa, mä naureskelisin omiani ja ottaisin kuvia meiän ihme menosta. Käveltäs ympäri tätä hienoa (kamalaa) kaupunkia. Valvottas yömyöhään, hilluttais keskustassa aamuneljään ja mentäs nukkumaan joskus 10 aamulla. Herättäis joskus 6 illalla. Oh. Summer i loooove youuu, come back.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti