1. syyskuuta 2011

If loving you with all my heart is a crime, then I'm guilty

















Haha, mustavalkopostaus mustavalkoseen säähän! Okei okei, toi 'maisemakuva' ei oo mustavalkonen, mut esitetään et kukaan ei tajunnu, hehe... :)

Koulussa mikään ei menny kunnolla. Istuin eka kuus tuntia hallissa koskien yhteenkään autoon, mut heitettiin pihalle kahteen otteeseen, en puhunu ekaan neljään tuntii oikeen kellekään, kolautin pääni pariin kertaan peräkärryyn, kukaan mun kavereista ei ollu koulussa, tupakka oli loppu, koulussa oli pahaa ruokaa ja sain valinnaisestakin etätehtäviä, joita joudun tekee nyt viikonloppuna. Äh. Mua ei yhtään huvita olla koulussa. Tuntuu, et kaikki on muuttunu niin paljon kesän aikana. Oon ihan pihalla kaikkien jutuista, koska oon ollu niin paljon sairaslomalla tänävuonna. Kukaan ei tajua mua koulussa. Kaikki kattoo mua ihan O.o -ilmeellä. Eikä toi ala enää tunnu ees innostavan samalla tavalla. Mutta kaippa mä painan tän kaks vuotta nyt loppuun kunniakkaasti, eikös? No joopas.

Kotona lenteli imuri, pölyhuiska, tavaroita ja meinasin mä repiä yhen kaapin ovenkin rikki, koska mulla oli 45 minuuttia aikaa syödä, levätä, imuroida, pyyhkiä pölyt, tyhjentää astianpesukone, hakea pyykit, siivota sängyn alusta ja ties mitä muuta pientä pilpehööriä. Mua niin ärsytti. Raskaan (lue: ärsyttävän, turhan ja idioottimaisen) koulupäivän jälkeen pitäs saada levätä, eikä heti miljoona kotihommaa.

Voitin tänää Marikan jossaki ihme pelissä. Mut se väitti et mä hävisin. Mut mun mielestä mä voitin. Se oli ihan tyhmä tyttö, kun viskas nopan lipaston alle, mihin hyvällä säkällä sai pari sormea alle. Mä muuten rakastan sen huonetta. Sen kämppää. Sen koiraa. Ah, looooooove it! Sain muuten tänää varmaan sixpäkin. Nauroin nii paljon. Ku tulin kotiinki, veli luuli et olin vetäny jotai, haha. Lainasin (varastin hahah ei vaan) Marikalta OC:n kolmannen tuottiksen ja Asuntokoukku -leffan. A-s-i-a-a mä niin katon niitä tän yön! Äitiki käski mun jäädä kotiin ku tulin Maikilta, mut mä nyt oon semmonen terroristin poikanen että mähän lähin sitten meiän parkkikselle moikkaamaa Timii, Anttia ja Joonaa. Oon vissiin aika outo, koska sain taas semmosia WTF katseita. No, ei kaikki voi olla normaaleja. :)

Tästähän tuli sitte pitkä teksti. Mutta eipä voi mitään, näitä sattuu aina välillä! Ps. rakastan tätä uutta bloggeria! Pps. mun veli on ihana, se anto taas mulle suklaata ja kävi kaupassa hakemassa mulle tarvikkeita ja trippiä koulun jälkeen. Ppps. viikonloppunakaan tuskin tulee postailuja, koska majotun taas Timille. Mut aattelin rohkeena tyttönä ottaa kameran mukaan, koska meil ois mukavia suunnitelmia viikonlopun varalle, et saisin vähän kuvamatskua!

Pppppppppps. Oon muuten tosi outo. Mulle tulee tosi paha mieli ja omatunto, ku lainaan kokoajan veljeltä rahaa ja tiiän, ettei mulla oo tosiaankaan nopeesti maksaa sille niitä rahoja takasin. Tai että se ostaa mulle välil suklaata. Tai että jos se ostaa ittelleen jotain hyvää, mä syön sen milteen aina kokonaan. Vaikka tiedostanki tän, mä en osaa korjata asiaa. Sorry bro, naiset on kamalia. Ei, MÄ oon kamala.

3 kommenttia:

  1. Paris <3 Pakko on kertoo, että mie asuin vuoden Pariisissa, toukokuussa tulin takaisin Suomeen. Pariisi ei tunnu enää turistipaikalta, se on mulle toinen koti :)

    xx H

    pikkumustissa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mooi, kävit kommaa mun blogiin. Anteeks kun en oo aiemmin vastannu, en oo vaan kerenny. Kysyit mikä kamera mulla on ja päätin tänne vastata kun täältä ehkä huomaat paremmin. Kuvia otan Sony DCS-WX5 kameralla, tässäpä linkki gigantin sivuille missä ne kaikki ominaisuudet on: http://www.gigantti.fi/product/kamerat/digikamerat/DSCWX5VIO/sony-dsc-wx5-digikamera Kyllä se mun blogissa lukee, mutta ehkä vähän turhan huomaamattomassa paikassa. Sulla on ihanan omalaatunen blogi, ja ihanat kuvat ja oot kaaaaaunis♥ p.s uus lukija ;)

    VastaaPoista
  3. Heidi, vau, oli varmaan aivan törkeen kivaa! Äh, nyt oon kade. :D

    Linda, aa ihanaa paransit just mun päivän! :--)

    VastaaPoista