12. lokakuuta 2011

Heräämisen jälkeistä jonotusta


Täällä mä taas kirjottelen vihdoin ja viimein omalta koneeltani, oman rakkaan sängyn päältä ja omassa kodissani! Kyllä se vaan on silleen, että oma koti kullan kallis. Jotenkin kiva taas vaan tassutella täällä yksinäni, käydä jääkaapilla millon huvittaa ja voin vaikka juosta tääl alasti jos tekee mieli (toivottavasti ei tuu tekee mieli semmosia kauheuksia...). Jaksoimpa äsken jopa muutamat kuvat ottaa. Okei no myönnetään, kuvasaldo oli 137 kuvaa, joista jäiki jäljelle vaan 8. Ja yks kuva oli julkaisukelponen, vautsi!

Me katottiin eilen T:n kaa Skeleton Crew -kauhuleffa. En oo ikinä ennen nähny painajaist mistään kauhuleffasta, mut nyt yöllä mä heräsin siihen ku se sama tarina käviki mulle ja T:lle! No siinähän me sitte sen kaa valvottiin, koska kumpikaa ei saanu unta nassuun. Ja oli aika kamalaa ku ei voinu ees koskee T:hen, koska se on kuumeessa ja must tuntu et mun iho palaa jos kosken siihen. Oooomituista!

Jaksoimpa mä tänään käydä amistollakin taas. Mulla oli opolle aika ja kappas! Olin minuutin sen huoneessa, kun se sano et meeppä terveydenhoitajalle varaamaan koululääkärille aika. No tassuttelin sitte noin 5 kilon laukun kaa sinne kepeillä ja pum siin odotushuoneessa oli 3 muutakin jonossa ja mun autokyyti oli lähössä 20 minuutin päästä viemään mua kotiin. No empä saanu sitäkään aikaseks, joten oli pikkasen turhaa herätä siinä varttii vaille 8 johkin perskutin opokäyntiin.

Mutta eipä mulla oikeen muuta, tää oli tämmönen purkauspostaus! :--D Tänää ja huomenna T vissiinkin tulee meille ja huomenna se jää taas yöks. Tosi outoo olla yksin kotona ja varsinki nukkuu yö ilman sen tuhinaa siitä vierestä. Mutta ihan kivaahan seki on, kun saa välillä olla yksin. (: Perjantaina onkin Jennan Sweet 19 bileet wuuuuhuuu! Ja lauantaina nään Maikeroa, cool weekend, love iiiiit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti