24. lokakuuta 2011

Eka työpäivä APUA



Oukei, kohta se starttaa ! Elikkäs siis mun eka kunnon työpäivä. Tän näkösenä mä sitten kohta hipsuttelen paikalle. Ei mua nyt sinällänsä jännitä, ennemmän vaan pelkään sitä, kuinka paljon kusenkaan asioita ainakin ekan kuukauden aikana! :--DD En ees tiiä ihan tarkalleen mihin mun pitää siellä mennä, missä voin käydä ruokkiksella syömässä mun eväät, onko mun työpaita jo tullut ja sen semmosta. Mutta eiköhän se aika hyvin mene. (--:

Tänää on siis suunnitelmis mennä nyt töihin, jonka jälkeen nopee poljen takas kotiin, tungen leivän kurkusta alas ja lähetää Nean kaa ulkoiluttaa semmosta isoo koiraa n. 1½ tunnin ajaks. Siitä sitte mä tuunkin kotia ja T tulee tänne ja vietetään ilta (ja yö) yhdessä. Mut nyt on aika lähtee töihin, ciaoooooo!

3 kommenttia:

  1. ihanat kikkurat! :D

    VastaaPoista
  2. Haastoin sut tälläseen " tunnustukseen " :)

    http://helloreal.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. OHO TULI VÄÄRÄ LINKKI :D:D jäi päälle tuo, siis tämä
    http://jennynbloggaus.blogspot.com/2011/10/tunnustelen.html

    VastaaPoista