12. lokakuuta 2011

Pikkunen haastepötkylä

SINUN FACEBOOKIN PROFIILIKUVAT

SELITÄ KIRJOITTAEN, MITKÄ OVAT 5 HYVÄÄ LUONTEENPIIRRETTÄSI JA 3 HUONOA
Ensinnäkin, oon tosi positiivinen ihminen. Sitä sanoo monet miun kaverit, että jaksan tilanteessa kun tilanteessa nähdä asioitten (sekä ihmisten) hyvät puolet, vaikka muut ei niitä näkiskään. Toiseks hyväks piirteeks sanoisin mun henkisen vahvuuden. Semmosia asioita, joita kaikki ei pystyis ees kuvitellakaan, sai musta todella vahvan persoonan. Vaikkaki jotkut asiat sattuukin, silti mä jaksan hymyillä ja miettiä, että ei tää lopun elämää kestä. Mikään asia ei kestä ikuisesti, kaikesta pääsee yli. Kolmas hyvä piirre ois ehkäpä mun spontaanisuus (taino, voihan sen toki ottaa huononakin piirteenä). Ikinä en tiiä aamulla herätessä, miten päivä tulee päättymää. Nykyään kylläkin kun on toi T tossa vierellä kulkemassa, on mun spontaaniutta pitäny vähän hillitä. Neljäs piirre ois mun iloisuus. Mua harvoin näkee pahalla päällä tai suuttuneena. Ja jos sattuukin näkee semmoset surulliset ilmeet mun kasvoilla, ne on hetkessä ohi! En osaa olla pitkävihanen tai pitkään surullinen tms. :-D Viides hyvä piirre on mun empaattisuus. Tykkään kuunnella ihmisiä ja mulle kerrotaan paljon asioista. Osaan tuntee asiat toisen näkökulmasta ja ymmärrän, miks joltakulta tuntuu siltä tai tältä. 

Kolme huonoa piirrettä sitte. No ensinnäkin, mä menetän mun hermot ihan tajuttoman nopeesti! En voi pelaa mitään esim. nettipeliä, koska alan heti hakkaa konetta ja huutaa. Ja jos häviin vaikka jonku korttipelin, heitän kaikki kortit lattialle. Ykskin väärä sana mulle, nii mun pinna katkee. Mut onneks kyl mä lepyn yhtä helposti! :--D Toinen piirre ois mun liioittelu. Liiottelen joka asiassa! Esimerkiks, jos oikeesti kävis näin: "kävin kaupas ja joku pappa tiiraili mua iha sairaan pitkää!" jonka mä muunnan näin: "kävin kaupas ja siel oli yks pappa kuka tiiraili mua iha sairaan pitkää ja sit se tuli vie selittää mulle jotaki kissoista! Olin sillee wtf". Eli en mä siis ny kamalasti liiottele mut anyway! Vikana huanona paheena sanoisin sitä, kun en osaa tiivistää asioita. Vaikka kysyis mitä tein tänää, mä kerron siitä 20 minuuttii, vaikka sen vois sanoo kolmella lauseella. Hah, pitäs koittaa opetella uusille tavoille.


KUVIA KAVEREISTA, JOIDEN KANSSA VIETÄT ENITEN AIKAA


SELITÄ KIRJOITTAEN, MIKSI KÄYT SITÄ KOULUA MITÄ NYT KÄYT
Käyn Hyrian ajoneuvoasentaja -linjaa. Oon käynyt tätä nyt kohta 1½ vuotta. Päädyin tälle alalle, koska halusin että mun koulu olis samalla paikkakunnalla missä mä asun, halusin jätkäluokan koska en tuu pahemmin toimeen tyttöjen kanssa ja autot kiinnostaa mua tosi paljon. Tykkään muutenkin tekniikasta sun muusta semmosesta, ja tänne vaa pystyin kuvittelee itteni! =) Myönnetään kyl nytten, että tää ala ei kyllä "ihan" sovi mulle, kiitos ihanan terveyteni.


KUVIA ASIOISTA, MITÄ TYKKÄÄT TEHDÄ

SELITÄ KIRJOITTAEN, KETÄ PERHEESEESI KUULUU
Eieieieiiih miks tällänen kysymys!? Mä en osaa luokitella, että mikä on mun perhettä. Oon maailman huonoin siinä (hah, taas uus huono piirre mussa)! Koitampa tähän sitte jotakin kirjustella... Elikkä oon kirjoilla mun vanhempien kaa samassa asunnossa ja tääl asuu siis äiti, isäpuoli, veli ja mie. Oon oikeestaan noin 6 yötä viikossa kumminkin poikaystävällä. Mulla on veljen lisäks yks toinenkin veli isän puolelta, mut se on adoptoitu poies. Sen lisäks isän puolelta on sisko Rita, joka asuu tuolla Turun lähellä ja nään sitä vaan kerran muutamassa vuodessa. Me kylläki näytettii pienempänä ihan samoilta, kaikki luuli kuulemma meitä kaksosiks! :--D Ja isäpuolelta mulla on neljä sisaruspuolta, kaks siskoa ja kaks veljeä. Että semmonen perhe mulla, hahah.


KUVAT INTERNETSIVUISTA, JOILLA OLET YLEENSÄ?


VALITSE KOLME BLOGGAAJAA, KEILLE MYÖS TÄMÄN HAASTEEN ANNAT!
Nealle, joka kirjottaa Life is the biggest bitch -nimistä blogia.
Hennalle, joka kirjottaa Come, fly with me -nimistä blogia.
Jaaa sitten vaikka kaikille, ketkä tän vaan haluu tehdä!:--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti