19. lokakuuta 2011

Sekasortonen postaus






Oon kaltoinkohdeltu nuori, jolle ei vastata puhelimeen. Ja kun yritetään ottaa verikoetta, hoitaja painaakin neulan syvälle lihakseen ja ihmettelee miks huudan kivusta. Sain tänään hienot jonot mun taakse kirjastossa, kun kirjastotäti alko mulle ihan innoissaan jotain selittelemään. Lainasin tänään kirjoja. Ja dvd:n ja Simpsonien yheksännen tuottiksen. Ostin kuukauspäivälahjaks poikaystävälle kaljaa, koska en muutakaan keksinyt. Oon sairaslomalla vielä 26 päivään asti, kiitos sinne meni sitten mun syysloma.

Oompahan nyt saanu taas vähän täydennystä mun leffahyllykköön! 60 elokuvaa ja Frendien 5 & 8 tuottis, C.S.I:n tuottis ja Sinkkuelämän tuottis. Wuuhuu! Ja perjantaina voisin kipasta kauppaan ostaa vaikkapa Frendien neljännen tuottiksen... Rahan menetystä ei voi estää! Ja rahan tulojakaan ei ole!

Mulle ei oo vieläkään soitettu Sonerasta, missä kävin viime perjantaina työhaastattelussa. Höh. Ne lupas soittaa tällä viikolla, joten sais alkaa pistää vauhtia töppösiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti