11. lokakuuta 2011

Im alive biaaatch


Haluun tollaset hiukset! Haluaiskos joku lahjottaa mulle tollaset? (--:
And im so sorry, että täällä mun blogipuolella ei oo tapahtunut taaskaan mitään vähään aikaan. Voisimpa kertoo syynä sellaisen hommeliinin, että miun elämässä on nyt 206 eri asiaa hoidettavana, mulla ei ole aikaa kuvailla / postailla, en oo ollut kotona taas aikoihin, enkä haluu täällä T:llä mitään postauksia alkaa väsäilemään. Keskiviikkona mun pitäis kylläkin mennä kotia ainakin yhdeks yöksi, joten toivottavasti sillon jaksaisin nappailla kuvia ja postailla! (-:

Viikonloppu meni ihan rattosasti. Perjantaina oikeastaan vaan lagailtiin T:n kanssa ja oltiin me kyllä hetken aikaa Matiaksen kaa ajelemassa ja käytiin syömässä ABC:llä. Lauantaina oltiin Samilla, sieltä tipsuteltiin Hetalle ja Juusolle, josta matka jatkui jossakin puolenyön aikoihin syömään johonkin ihme pikaruokapaikkaan ja siitä takasin T:lle. Sunnuntaina kävin Nean kaa uimassa ja kaupoilla. Nyt miulla on muuten superihana uus laukku, love it! :--)

Tällä hetkellä mä lagailen täällä T:llä yksinäni. Datailen vaan ja poden ihanaa, viikon kestävää sairaslomaa. =) Kiitos jalat ja välilevytyrä, love you guys <3 Oompa aika kyllästynytki tohon ihme koulun touhuun. Huomenna pitäis kumminkin käydä koululla sen verran, et meen 8 pintaan aamulla opon kaa juttelemaan ja siitä sitte saan kaippa kaverilta kyydin kotiin, ettei mun tartte kepeillä konkkailla semmosta 1½ kilsaa. :D

Hirveetä kui paljo mulla onki asiaa! Ainiin, tää blogi saattaa tulla silleen, että vaan kutsutut ihmiset näkee tätä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti