6. helmikuuta 2012

2 sekunnin päähänpisto, tässä tulos


Aamulla tulee vähän parempaa kuvaa näistä hiuksista. Mulla ei ollu meikkiä, joten en kehannu ottaa kuvia, missä naamakin ois näkynyt. Kontrastit on myös huonot sekä valaistus, eli oikeestaan mikää näissä kuvissa ei menny hyvin. :-D Noh, päätimpä silti tänne pistää, kun parit kaveritkin on jo kyselly. Eli tänään värjäilin veljen hiuksia mustiks ja ku sillä on niin kauhian lyhyet hiukset, päätimpä mie sitte vetästä hiukset alta mustaks, sekä myös etuhiukset. Eli tälläsillä hiuksilla nyt mennään ainaki vähän aikaa. Oottelen että saisin jostaki rahaa, et voisin käydä ostaa uuden punasen hiusvärin. Toi "punanen" on jo niin kauheen haalee, hyi että.
Kahessa ekassa kuvassa myös näkee, millasilta nää näyttää ponnarilla & nutturassa. Ja joo tiedän, kiva vaalee juurikasvu mulla.

Lauantai meni tosi kivasti, vaikka me unohettiinki Timin kaa se maja tehä. Pelailtiin miu vanhempien kanssa pelikorteilla, saunottiin, kävästiin Ollerilla ja ajeltiin koko yö Waltterin kaa. Löydettiin me kiva reppukin maasta, joka tietysti otettiin mukaa! Kiitos jollekin siitä, tuli käyttöö niille tavaroille. :--) Sen löydön jälkee alettiinki ettiskelemään lompakkoa, jos semmonen löydettäs. No ikävä kyl sitä ei tullu vastaa, mut nähtiin vähän matkan pääst siitä repun löytöpaikasta auto, josta oltii varastettu rengas. :D Hyvä kaupunki tää rakas kotikyläni, kyhyllä.. Päästiin me 5 aamulla kotiakin ja Timi pisti kauhuleffan pyörimää ja nukahti siihe. Mä katoin kauhusta kankeena sitä leffaa ja toivoin et Timi heräis ja tyynnyttäis mun pelon, mut pyh, se vaan kääns kylkee ja kuorsas. Ihana!

Tää sunnuntai meniki laiskotellessa, syödessä mandariineja ja kattoen telkkaa. Petyin ku Niinistöstä tuli presidentti, toivoin nii Haaviston voittavan! Olin myös tunnin illalla Idan kanssa ajelemassa ja nyt oonki täs dataillu taas muutaman tunnin. Ja kello on kohta puol kolme mutta eipä tuo mitää haittaa, dataus senkun jatkukoon! Hyvät maanantait kaikille, mä nukun pitkään ja otan parempaa kuvamateriaalia.

3 kommenttia:

  1. Noi hiukset on tosi upeen väriset nyt! :o mun mielestä toi haalistunu punanen just sopii tuohon :D

    VastaaPoista
  2. Kiitti hei teil molemmille! (=

    VastaaPoista