1. helmikuuta 2012

Tatskakuume

// Ulkoasuun tulee muutos heti kun vaan pääsen jollekin koneelle, missä on Paint! Koittakaa kestää tätä hirviömäistä ulkoasuu edes hetken aikaa, kiitooos. :-)

Oon jo pitkään kuolannu tatuointien perään, mut ne on niin kauheen kalliita ja ikuisia. Aattelin kyllä ostaa ittelleni sitten 18-vuotis synttärilahjaks jonkun tatskan. Mut ongelmahan on se, että ne on tosiaankin ikuisia ja pitää miettii tarkkaan, minne sen ottaa. Kiva laittaa mustetta ihon alle johonkin reiteen, sit 5 vuoden pääst oon kauhee tankki ja koko tatuointi on pilalla. Mun mielestä myös tähdet, tassut, tribaalit sun muut on ehkäpä tyhmimpiä tatskoja maailmassa, niil pitää ehottomasti olla merkitystä. Tässä olis sitten www.weheartit.com:sta kopsattuja kuvia, mitä oon suunnitellu / mitkä ois ees jossakin vaihees elämää kiva ottaa.

Eli joku / jotkut noista. Ja siis toi alin kuva on joo paidan teksti, I know that. Mut siis samalla fontilla, tosin mustavalkosena ja saman kokosena, haluisin ton selkään. Eli siis et toi peittäis koko selän. Sit ympärille tottakai koristeita ja sellasta. :--)

Haluisin kans kämmeneen tollaset köynnökset, kukat sun muut, jotka merkkais mulle sitä et kaikki on kiemuraista mut loppuu johonkin joskus. :)

Hirvee tatuointikuume mulla! Ja myös lävärikuume. Haluisin kielikorun, tosin sitä en ikimaailmassa uskaltais ottaa. Sit toisen kulmakorun ton mun korun vieree ja huulikorun. Miks kehonmuokkaus on niin kallista... Pakko lopettaa näitten hypetys, jos sitte rauhottuisin...

2 kommenttia:

  1. tähdet, tassut, tribaalit.. just ne mitkä mulla ja marilla on.. kiitti täst rakas<3

    VastaaPoista
  2. Hahahha sori beib, tiiät kyl mun kannan etten digaa pahemmin niistä <3

    VastaaPoista