27. helmikuuta 2012

Pieni tyttö, iso hammaslääkäripelko


Innostuin vähän eile laittelemaan mun kutreja uuteen kuosiin. En toki laittanu noita ku tunnin, kunnes mun piti lähtee kävelemään Timille ja siitä Joonalle, nii mun hiukset oliki taas ihan suorat... Multiärsytys! Oltiin siis eile Joonalla, tehtii mahtavia pizzoja, vuokrattii Hostel 3, nauroin hulluna ku siinä niitä kidutettiin ja sit hipsittiin illalla/yöllä takas Timtsulle nukkumaan.

Joo, tänää oli mun hammaslääkäri... Sanotaanko nyt näin, että tarkastusta ei päästy ees puolee välii ku lekurit sano että oon liian hankala ja passitti kotiin. :--D Olin silti viel jonkun tunnin siellä, ku oottelin Joonasta sielt kidutushuoneesta koska se heitti mut kotiin. Ja hammaslääkäri & miu koti on tietenki toisella puolel tätä kaupunkia, jeesjees.
Kotsas tein mahtavaa ruokaa, vaihtelin vähä huoneen järjestystä (huomen varmaan postausta siitä!), siivoilin hulluna, luin kirjaa, kattelin töllöö... Kunnon rentoutumispäivä! Timiki anto miun iha rauhassa kattella 16 and pregnent (kirjotetaanks se noin...?!) ohjelmaa, joten tää päivä oli täydellinen! :--D

Vihaan tekopyhiä ihmisiä. Jos on asiaa, moitittavaa, kehuttavaa mitä vaan, sanokaa pliis päin naamaa. Kiitos ja kumarrus. Taino, jätetään se kumarrus pois.

3 kommenttia:

  1. kiva postaus ja ihanat hiukset !:)

    ps. 16 and pregnant :D:D:D

    VastaaPoista
  2. 16 and pregnant ;)

    VastaaPoista
  3. Hahahah hyvä enkku miulla ;---D Ja kiitos Janina!

    VastaaPoista