22. helmikuuta 2012

Teiniunelmaa

Blogin nimi vaihtu vanhaan, sain vihdoinki bannerin takas ja muokkasin muutenki vähän ulkoasua. Ja sitte se pamahti mun päähän ku tosta noin vaan: mä oon tosi onnellinen mun elämään. Oon ollu jo piiiitkään onnelline, mut nyt tota banneria kattoessani mä oikeen tajusin sen. Selittelen ihan omiani, ketään ei kiinnosta ja ties mitä, mut kuhan vaan puran mun ajatuksia tänne. :--D Liitin tähän postaukseen vanhoja kuvia, missä oon onnellinen ja minkä takii rakastan mun elämää. Vähä erilainen postaus mut hope you like iiit!

Mulla on maailman paras poikaystävä, rakastava perhe, ihanimmat ystävät, mun elämä on jännittävää eikä miulla pahemmin rutiineja ole, osaan nauttii elämästä, tykkään muutoksista, kestän muutokset niin ikävässä ku hyvässäkin, osaan ottaa rennosti ja bailata kun siltä tuntuu ja muutenki oon tosi tyytyväinen mun elämään! Nyt oottelen innolla kesää, reissuja, puistoryyppäystä, lentokoneita, yöllisiä kävelyitä ja kaikkee sitä mahtii. Oon saanu myös nähä maailmaa, oon kokenu ikäviä asioita mitkä on vaa vahvistanu ja vanhemmat ei oo ikinä pakottanu mua mihinkää ja aina on antanu tehä mun asioita, joita haluun. Love iiit, en vaihtais mun elämää ikinä mihinkään.

Ya know imma crazzzy bitch riggght?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti