4. helmikuuta 2012

Johan on lauantai


Tänään luvassa vammaus- ja vitutuspäivä. Olen hölmö. Ja väsyny, tosi väsyny. Kiitos Marika, ku tuupit mua koko yön läpeensä ja annoit mulle iiihan pikkiriikkisen tilan mun sängyssä. Aamulla oli ihan kauhee päänsärky. Täst päiväst ei tuu mitään, oon ihan varma siitä. Päätin myös aamutupakan yhteydessä, etten enää kehtaa asuu perheen kaa. Mulla oli aamulla nuttura ja kuulin isäpuolelta, kuinka näytin iha Pikkumyyltä, et mun pitäis enää vaa alkaa pilvee polttelee ja skeittaamaan. Kiitos tästä. Sen jälkee äiti ryhtyki Ulla Taalasmaaks, tutkiskeli koirien kusijälkiä meiän semmosel ns. tiellä, nauro kun joku oli kaatunu lumihankeen ja semmosta. Iha hävettää. Vihaan tätä päivää jo valmiiks! Kauhee nälkäki, mutten saa syyä nyt mitään. Himputin laihdutus. Huoh.

2 kommenttia:

  1. ihanan väriset hiukset sulla :)

    tsekkaas munki blogi,
    http://u-nfabulous.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos : ) Mie tsekkailen!

    VastaaPoista