20. syyskuuta 2011

I live my own life, don't you dare to judge me



Sain vast tänään Anniinalta meiän kuvia kesältä! :-D Jeps, huomaa et mulla on kesällä muutama pisama, hihih. Rakastan pisamia, mutten tollasia kun mulla on. Ja kumpa vois olla pisamia ympäri vuoden, ne on vaan niin kivoja, me likes! (--:

Hihih olin tänää taas semmonen extempero tyttö ja sain ajatuksen et haluun korvikset takas näin 12 vuoden jälkeen. No siinähä mä hoitelin sitte raha-asiat kuntoo ja meni noin 2 tuntia, kun mulla oliki korvissa jo reiät. Nyt kylläki ärsyttää, kun toi vasemman puolinen korva on jotenki outo enkä pysty ollenkaa putsaa sitä. Plöh.

Tänään oli muuten tosi kiva olla pihalla pitkäst aikaa! Eka tavattiin yhel kaupalla T:n kanssa, korviksen otto, kaupassa käyminen & mässyn osto, käytiin Ollerilla, siitä moikkaamaan Jennaa, Samia ja Samua ja siitä me sitten tultiinki meille ja pelattii Monopolia ja katottiin töllöä. :--)

Whuu huomen kouluun. Oon varmaan taas ihan ulalla kaikist jutuista enkä oo vissiinkää enää pahemmin porukassa mukana... Hömpt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti