13. syyskuuta 2011

Rob a bank, stop eating or burn your house to the ground


Pöö, tulin just terkkarilta! Kastuin vähän, olin heittäny T:llä vaan ison xxxxxl-huparin päälle, en jaksanu meikata saatika laittaa hiuksia. Joten tässä lopputulos hmmmh.





Mun leffahyllykkö näyttää täs jotenkin... pieneltä? Oikeesti noita leffoja on bouttarallaa 70 + tyhjiä kansia on läjässä lattialla jotakin 20 kappaletta. Oon kattonu jo jokasen leffan ja parhaimmat moneenki kertaan, enkä enää jaksa kattella useimpia noista. Mutten kyllä malta myydäkään noita pois! :--D Niistä sais ensinnäkin niin huonon hinnan ja onhan se sit puolen vuoden päästä tai myöhemmin, kiva kattella uusiks noita leffoja kun ei muista niistä enää mitään. Mutta joo hmmh, voisin kyllä joku päivä viedä Divariin noista kaikkein huonoimmat leffat. Vaikken sieltä rahaa saiskaan takas, saisin ehkä parit uudet leffat sieltä hyllykköön..


 Jou, lissuteinipeiliposettaja on taas asialla. Ottakaa tää läpällä. Oon hönö.

Menin siis eilen T:lle yöks ihanan migreenin ja huonon olon kera. Saatiin kävellä semmonen vähän alta 1,5 kilsaa rankkasateessa ja siitähän sitte flunssa vaan paheni. No, onneks siel saatiin sitte kaikki vaatteet kuivumaan ja kuivia kuteita päälle.
Kävin aamulla terkkarilla ja sain kaks päivää sairaslomaa. Okei mä myönnän, mul on ihan semi hyvä olo et olisin voinu jo tänään tai viimestään huomenna mennä kouluun mut PYH, en jaksa! Meen sitte torstaina. (--; Onneks mulla on sentään aika hyvät näyttelijänlahjat, että voisin vaikka esittää dinosaurusta nii mua uskottas hihi.

Hmm nyt mulla on tässä muutama tunti omaa luppoaikaa (ah, rakkaus!) ja sitten T:n pitäskin taas tulla mua vähän viihdyttämään. Mun tekis kamalasti mieli sipsiä, dippiä, suklaata, karkkia ja mikä parasta - vuokrattuja leffoja! Draamaa, kauhua, komediaa, romanttista... Oon ihan pöhkötuulella vissiinkin, hahahha.

Höhöh. Mua vammattaa, koska mul on tylsää, koska oon yksin, koska oon sairaslomalla, koska oon 'kipeä'. Mun tekis mieli tehä jotakin, mutten millää jaksa hahahahah oompas tänään hauska.

Ja sitten viiimeseen asiaan. En tajuu mikä idea blogvinilla (apua, kirjotetaanks se ees noin?!) ja blogilistalla on? Jos joku vaan viittis valaista mua.. :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti