5. syyskuuta 2011

How to kill all your enemies? Smile




Kuvat weheartit.com / Love / Happy

Mun on nyt ihan pakko päästä purkaan mun tunteita tänne weheartit:n kuvien kera!

Oon niin onnelline nykyään. Kaikki menee hyvin. Ja vaikkei meniskää, siltiki mulla on niin monta syytä olla onnelline. Rakastan mun nykystä elämää. Tää on mahtavaa. Mulla on poikaystävä ketä rakastan enemmä ku mitään, mahtavia kavereita, koulupaikka, perhe on ihana, vapaa-aikana mulla on kokoajan tekemistä ja muutenki. Toki mulla on kauhee ikävä vanhoja aikoja. Sitä, kun oli paras ystävä. Kehen luotti 110%. Kenelle pysty soittaa 3 aamulla ja ties, ettei se suutu vaikkei sulla oliskaan mitään asiaa. Kun oli se joku ihminen, kenen kaa olit ku paita ja peppu. Kun oli miljoona insidejuttua.

Aaa mä oon vaan nii onnellinen nyt! :--) Olin pari tuntii sit hiukset harmaina siitä, että mulla ei riitä rahat _millään_ mun menoihin, ku velkaa löytää enemmä ku Suomelta ikinä. Huolehdin mun juurikasvustaki poikaystävälle ties kui monta minuuttii, et mun on pakko saada hiusväri mut mulla ei oo millään rahaa ostaa. No sehän suostu senkin huomenna ostaa. Mut en mä kehtaa ottaa sitä vastaan. Äh, vaikeeta. Ja keksin sille maailman parhaimman 18-v synttärilahjan! :--) Vaikkaki pari kuukaut etuajassa, mut eipä haittaa. Ehinpähän valmistautuu.

Haha kuulin äsken vanhalt luokkalaiselta, millatteena se muistaa mut yläasteelta. Vastauksena oli tämmönen: "Muistan sut yläasteelta selleasena joka pätee joka ikiseen asiaan omaa mielipidettä joka oli aina eri ku muilla, kaikesta sä olit aina omaa mieltäs ja sit olit aina enemmän tai vähemmän vittuuntunu :D Sit puhelit välillä härskejä, vittuilit vähän kaikille, nyt ei kyl tuu muuta mielee :D" Haha toi on nii totta! :---D Ihanaa, vihdoinki joku uskals sanoo rehellisen version. Lisää rehellisii ihmisii tähän yhteiskuntaa!

Apua kello on puol 1 yöllä! Hehe ja eihän toki pitäs mennä ku kaheksaan kouluu.. No mutta eipä voi mitään, ei haittaa! :--) Tämmösen fiiliksen puolesta valvon vaikka koko yön.

3 kommenttia:

  1. Beautiful pictures. °°

    VastaaPoista
  2. Olipa ihana lukee että joillakin menee hyvin,ku itellään on sellanen out olo kaikesta mutta eiköhän se tästä :)

    VastaaPoista
  3. Hihih kiitos kommenteista! :--) Jjenny, kyllä toi sullakin tosta, uskopa mua (:

    VastaaPoista