11. syyskuuta 2011

Miljoonakuvapläjäys!

Ah, aina niin ihana kotikaupunkini.. :--) 


Pojat pojat pojat.. En tiiä, mut tää on minu lempparikuva syystä en tiedä :D 





"Kuuultaaa, kato tätäki kuvaa taas kerran!"


















 Onks joku takakesä tullu, ku tänää oli nii kiva ilma? :---------) Sais kyl tulla!







Varmaan mun piti just mitata kuume, koska mulla on tosi huono olo. No kappas, meil on tommone ravistettava kuumemittari nii hupsista, kolautin sen suoraa tähä koneesee ni kuumemittari meni rikki. Noh, mitäpä väliä vaikka mulla olis ny 40 astetta kuumetta, ku äiti tuli just selittää et mähän meen kouluun vaik mikä olis. JIPII! Nooot...

Viikonloppu meni Timillä, ajellessa ja kavereitten kaa. Perjantaina pojat oli juomassa, ajeltiin pitkin aina-niin-ihanaa kotikylää ympäriinsä, käytii moikkailee ihmisiä, vittuiltiin kaikille, käytiin Hyvinkäällä ja tultiin joskus puol 2 aikaa Timille, ku se parka oli nukahtanu autoo väsymyksestä. :-) Lauantai meniki oikeestaa Timillä, paitti et lähettiin Matiaksen ja Pian kaa ajelee pariks tuntii sitte illalla ja käytii hautausmaallaki viemäs kynttilä. Sunnuntaina eli tänää olin sitte Timin ja Nean kaa potkii palloo ja just ku oltii lähös, Joona ilmesty paikalle enkä sitte päässykä heti kotii potemaa päänsärkyy.

Nyt velipuoli on meil yötä ja se nukkuu tos mun vieres sohovalla. :) Mulla on ihan kamala päänsärky. Ähpähpöh. Saan muute uuden lipaston, ku seki meni rikki lauantaina.

Huomenna en kyllä varmasti mee kouluu. Sen verra huono olo, enkä kyl muutenka jaksa mennä istuskelemaa sinne 7 tuntii tekemättä mitään. Tosin en usko et sit Timi voi tulla meille huomen, mut kaippa mä sen jotenki kestän... Vois toljotella OC:ta koko päivän, hahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti