8. syyskuuta 2011

If anybody's gonna take that bitch down, it's gonna be me

Hihhihi lissuilin koulun pukkarissa, ku oli hemputin tylsää :--)



Meiän luokalla on nii totista porukkaa, et piti ite oikee avittaa siinä hymyilemisessä. Ohhoh...



Pojat ja jopa meiän joku bouttarallaa 60-v luokanvalvojaki innostu kuvailee! :--D Tosin lv:st ei saanu julkasta kuvia, mut naureskelen sitte ittekseni koneella niille sen kuville. Se on niin sulonen! 





Noi Paulan lävärit... Ah!


En muuten tiiä, et onko tää hinnasto ihan oikeesti totta vai onko vaa läpällä tehty.. :--D 




Haha, minä, Jere ja Jari :) 


Minuu kaappi! 


Rrrrrrakastan Paulan hiuksia! Ja muutenki oon niin kade sen ulkonäölle :(

Tiistai meni Nean kaa pienimuotoisesti shoppailemassa, Lehtolassa ja käytiin me Joonasta, Samppaa ja Rekolaaki moikkaamassa. Loppuilta meniki sitte Timillä Joonan kans ja jäimpä sinne vaihteeks yökskin.
Keskiviikkona meil oli kuvaa koulussa-päivä ja tuli sieltäki sitte yli 100 kuvaa. :--) Ihme, et jätkätkää ei ollu moksiskaan kamerasta. Vautsivauvau. Saatii Paulan kaa pidempi ruokkis, luokanvalvojalta rahaa ja mässäiltii vaa koneella kameran kera. Meil ei sen takii siis ollu haalareita pääl, phähää. Muute keskiviikko meniki sitte Timillä ja kyllähä siinä Sipri ja Joonaki poikkes lampun asentaa. 
Tänää mua vaan niiin kyrsi olla koulussa! Ei tehty yhtään mitää, mua vaan ärsytettii tunkin kaa ja lähin sitte tunniks Timille vähä rauhottumaa. Muute tää päivä meniki sitte meillä kattoen OC:ta, syötiin sipsii ja dippii. ;) 

I-h-a-n-a-a huomenna on perjantai! Pojat on menos juomaan, joten mulla on kamera tossa viekussa latautumassa. Toivottavasti tulis taas viikonlopustaki hyvä kuvasaldo. :)

Nyt koulussa olostaki on tullu ees hippusen siedettävämpää. Siellä sentää jaksaa olla. Ja tää on eka viikko, minkä oon ollu kokonaan koulussa. Vaikka tekiki vähä mieli lintsata tänää, mutta mitäpä pienistä.. Olin kumminki urheesti loppuun asti! 

Viikonloppunakaan ei postauksia luultavimmin tule, koska oon taas Timillä. Tuun enskerran vasta sunnuntai-iltana kotii, joten sillon on postaus luvassa. (: Nyt pakko julkasta tää, koska mulla on varmaan 1000 postausta muilta luettavana! Kaikille hyvää viikonloppua ja olkaapas rauhassa. ;)

2 kommenttia:

  1. Ootko autoalalla, oon nimittäin itekki miettiny ja että menisin mutta entiä D: kerro jotain

    ps, huomasin että oon kirjottanu melkein jokaikisee päivitykseen mitä sulta löytyy ! huhhuh, oonpas stalkkeri

    VastaaPoista
  2. Joooh autoalallahan (ompas outo sana!?) mie! :--) Hahahah kommentoi toki, on ain hauska lukee et kommenttei on tullu. =)
    Iha vinkkinä, sulla kannattaa olla rautaset hermot jos autoalalle haluut päätyy. Siel sua aliarvioidaa, vittuillaan, epäillään sun taitoja, et saa kunnon hommia pariin ekaa vuoteen ja semmosta. Ainakin tää minu koulu on tämmönen.. Mut aivan mahtava ilmapiiri ainakin meil on, tekniikast oppii paljo uutta juttuu ja muutenki käytännöllinen ala. :) Et suosittelen!

    VastaaPoista