29. tammikuuta 2012

Now tell me, do you really wanna love me forever?


Ihan läpällä sitten vaan noi miun ja Timtsun kuvat! :-D Mulla oli tänään ihan kauhee olo yhessä vaiheessa, kuume nous taas 38:aan asteeseen, ulkona oli jäätävän kylmä, mun kone ei totellu ja en onnistunu kuvissa. Nauroin ihan kauheesti miun ja Timin kuville, ihan hönöjä. Niit tuli kiva määrä ja jokases Timi pelleilee ihanasti mun takana, nauran näille varmaa loppuyön! Paras poikaystävä mulla. :) Ja noi kuvat on siis mun sängyn päällä, siin on vähän päälle 170 kuvaa. Tykkään tost ns. kollaasista tosi paljon!

Hiihtolomaviikolla olis sitten junaan hyppäys ja siirtyminen tonne 100 kilometrin taa Espooseen kaverin tupareita viettelemään. Ootan innolla, ikävä niit tytsyjä! Siit on jo kuukaus ku näin ne viimeks ja pakko viel oottaa milteen toinen kuukaus! Ootelkaa mua, kyllä mä viel täältä suunnistan!

9 kommenttia:

  1. Ootte nii sulosia! :)

    VastaaPoista
  2. kiva blogi siulla!!

    VastaaPoista
  3. tuitui, ootte söpö pari :)

    VastaaPoista
  4. Hihihh, kiitokset kaikille! :-)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi1/30/2012

    Siul on kiva blogi ja liityin lukijaksi :D

    Käy kattomassa miun blogia
    http://happylifeisnotunhappy.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Anonyymi1/31/2012

    Mä luen koko ajan et tossa Timin kipsis lukee että ari<3 ?? :D

    VastaaPoista
  7. Hahah, ihan Ira siinä lukee :-DDDD

    VastaaPoista
  8. tosi kiva blogi ! :)
    käy kurkkaa mun & liity ihmees lukijaks http://someonelikeu-ssanni.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Anonyymi2/01/2012

    ihana tää uus ulkoasu !

    VastaaPoista