9. tammikuuta 2012

Dear best friend


Dear Marika, sulle pitää kyllä nostaa hattua et oot jaksanu kattella mua jo kuus vuotta! Siihen aikaan sisältyy mm. Englannissa vietetyt kaks viikkoa kielikurssilla, Kreetalla viikko jossa me oltiin ehkä maailman kamalimpia ihmisiä, Kuusamon retkiä, Norjassa asuntoautolla ajettu milteen-kolari, Viron shoppausreissu ja Ruotsin kuvausmatka. Sä oot mun matkustustoveri, tommonen ketä jaksaa kattella vaikka vuoden putkeen! Tai no, niinhän me ollaan jo tehtyki... :--)


Marika on semmonen rauhallinen tyttö, joka jaksaa aina kuunnella. Ja sille on hyvä kertoo murheista, koska se vastaa aina puolueettomasti mun asioihin. Kyllähän se koittaa aina neuvookin ja milteempä aina mä tottelen sitä. Joskus vaan tekis mieli pamauttaa sitä paistinpannulla päähän, ku joissaki asioissa se on kauheen tosikko! Mut jokases on huonot puolensa ja se on nähny musta kaikki mahdolliset puolet mitä mussa vaan on! Me asuttiinki huimat kaks viikkoa samassa talossa ja pelättiin yhessä host-isän huutoja.
Marika myös välittää kaikista ihmisistä tosi paljon. Ei se ny juokse halailemaa jotaki kadulla makaavaa mummoa, mut kaikkia kavereita ja ystäviä. Siitä huomaa jo kauas, et se välittää. Ja se tunne jos mikä on paras. Et joku välittää susta. Marika osaa myös välil hellätä ja seki suostuu joskus mun mitä tyhmimpiin ideoihin! :-D


Tämmöst tyttöö ei joka paikasta löydä, mut mä onnistuin löytää et sori vaan kaikki mut meikä vei! Joudun kyllä jakamaan mun paras ystävä -tittelin myös toiselle hemmolle, jonka nimi on Nea. Ja se on tosi läppä tyyppi, siitä ei vaan kannata välittää. :) PS Marika, nähdään keskiviikkona! ;)


Välillä mä mietin, et miks mun piti tutustuu tohon ylienergiseen, papupataan ja hulluun tyttöön. Mut sit heti hymy tulee huulille ja muistan kaikki ne ihme retket mitä me ollaan yhessä tehty, kaikki ne paskanpuhumiset, kaikki ne laittomuudet mitä pääasiassa se on saanu mut tekemään / ollaan tehty yhdessä, meiän naurukohtaukset, holtittomat määrät läskeilyä ja meiän väliset väkivaltaisuudet. Oli kyl aika onni, että mä tähänki tutustuin! Ilman Neaa mun elämä olis varmasti sata kertaa helpompaa ja rauhallisempaa, mut rakastan meiän yhteistä elämäntyyliä. Ollaan spontaaneja, tehään mitä halutaan eikä kaduta mitään!


Me ollaan saatu sakkoja, ollaan oltu tekemisissä poliisien kanssa, poltettiin ekat tupakat yhessä, ollaan varasteltu ja rötöstelty muutenkin, vedettiin yhessä meiän ekat kännit, eksyttiin joka päivä kesäsin ja ollaan tutustuttu toooooooooooooooooooooodella moneen ihmiseen yhessä. Me ollaan vaan tämmönen parivaljakko jo syntyjään ja meillä on samat arvotki: kaikkee pitää kokeilla! Mulla menee hermot ehkä eniten Neaan, kuin keneenkään muuhun. Mut sillon sitä voi lyyä tai kuristaa ihan huolella, eipä se suutu. Ja no, eipä meillä koskaan mitään riitojakaan oo tullu ku osataan ilmasta ärtymyys heti toisillemme.


Kaikkein parasta Nean ystävyydessä on se, että se on aito ja rehellinen. Se kertoo suoraan mielipiteensä ja on spontaani. Se ei välitä seuraamuksista, vaan se tekee niinku se haluaa. Se elää elämää, mitä monet kadehtii. Ja Nealle on tosi helppo kertoo murheita, koska siltä löytyy empatiaa - vaikka sanoja ei tuukaan. Mut se osaa piristää paremmin kuin kukaan muu. PS Nea, nähdään tiistaina ;)


Rakastan mun tyttöjä, ne on mulle kaikki kaikessa. Elokuvissa ne ei osaa käyttäytyä saatika olla muutenkaa sekuntiakaan hiljaa, mut ne vaan on sellasia hulluja. Nää tytyt tukee mua aina kun sitä eniten tarvitten. Ja niin me tehään puolin että toisin. Tää ystävyys on kestävää (:

9 kommenttia:

  1. aaa mua äsken vitutti mut luin tän nii aauauauou alko hymyilyttää :) aaa oot ihana <3 ps. millo mentäs leffaa :DDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. NO EI IKINÄ ENÄÄ :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/11/2012

    Ihana postaus! <3

    VastaaPoista
  4. Anonyymi1/12/2012

    aloin lukee sun blogii tänää ja oon lukenu pia tän kokonaa! toosi hyvä! :'D

    VastaaPoista
  5. Hahha kiitos paljon anonyymi! :-) <3

    VastaaPoista
  6. vähä sul on hyvä blogi!! hauskoja juttuja !:)
    http://jenna-remademylifestyle.blogspot.com/

    VastaaPoista