22. tammikuuta 2012

Party girl all night long


 Ps huomatkaa mun ihana haava leuassa (onneks tässä se ei näy nii selvästi ku livenä!). Koko päivä tullu kyselyy tosta haavasta, mut harmi vaa ku en itekää tiiä mistä se on tullu...



Tää viikonloppu on ollu mahtava! Perjantaina olin Timin kaa Ollerilla, yöllä lähin ajelemaan kavereitten kanssa ja aamulla puol kuuden aikaa lähin kävelemää muutaman kilsan päähän jolleki tosi randomille naiselle yhen puoltutun jätkän kaa. :-DD Pääsin kotii sitten tossa noin varttii vaille kaheksan aamulla ja kuljin silmät kii lähes koko matkan hahaha. Oli mukavaa päästä pitkäst aikaa kävelemää, vaikka meinasin saada matkalla astmakohtauksen ja mun polvi huuas hallelujaa.

Tänää Marika oli viihdyttämässä mua, tehtiin loistavaa pyttäriä, yllätysvieras Krista ilmestyi kuulumisineen ja Timiki saapu siinä 7 aikaa illalla meille. Oltiin äsken Vepen kaa parisen tuntia ulkona ja nyt aletaan kattomaa kauhuleffaa nimeltä Unborn. Huomenna vois rauhottuu kotona ja niinku äiti sano, hakee paljon herkkua ja kattoo jotain itkuleffaa! Mut nyt tää tytsy sanoo tsau, pakko päästä kullan vieree lämpimän peiton alle kattomaa täydellistä kauhuleffaa tähän iltaa! Ja ensviikonloppu vois olla vähän rauhallisempi... :---D Ja enää 2 viikkoo niin bileeet <3

10 kommenttia:

  1. Ihana postaus, sun kaveri on tosi nätti!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi1/22/2012

    olitko kännissä perjantaina? :'DDD hauska toi haava hahaha

    VastaaPoista
  3. Joo. Hahah mä en tykkää :-D

    VastaaPoista
  4. Aaaw sun blogi on huippu ja oot söpönen! :----) tykkään!

    http://blumenwies.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Hahha kiitoos! :-)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi1/22/2012

    sun hiukset on niin ihanan väriset :-)

    VastaaPoista
  7. Kiitti, mul on miltee luonnostaanki tän väriset hiukset.. :--D Oon vaa laittanu näihi vähän enempi räikeyttä :)

    VastaaPoista
  8. Ihanat noi sun hiukset <3 :)!

    http://mytimetoshinee.blogspot.com/

    VastaaPoista