10. tammikuuta 2012

Very first cold day



Voiko kukaan kuvitella 17-vuotiasta tyttöö joka on mennyt noin 7 aamulla nukkumaan? Ja toista 17-vuotiasta tyttöö jonka ääni on tosi korkee ja se pölöttää kokoajan? No mä olin nukkunut muutaman hassun tunnin, ku Nea aka papupata iskeyty vaan mun huoneeseen. Enhän mä sit jaksanu heräillä siinä 11 pintaan, joten se päätti heittää mua parilla tavaralla päähän.
Myöhemmin lähettiinki kuvailemaan tän talven ekat talvikuvat! Mulla ku on täs koneessa nykyään toi Ubuntu käyttöjärjestelmä ja tähän ei saa ladattua kuvanmuokkausohjelmaa, niin nää kuvat näyttää vähän tyhmiltä... Mutta eipä voi mitään. :)

Tänään mä koin myös tän vuoden jouluaaton! Eka äiti toi mulle kaks semmosta huulivoidetta, jotka auttaa erityisen rohtuneisii huuliin sekä peitekynän. Hetken pääst se toi mulle kalenterin, koska mulla on tapana unohdella asioita ja mun kalenteri on aikas täynnä kaikenlaista... Siitäki meni hetki ja mummo lampsi ovesta sisään ja anto femman käteen ja läksi poies. :)

Poikaystävän kaa tuli sitte loppuilta chillailtua. Kaikki kokoajan nauraa meille kun mulla on kepit ja sillä on käsi kipsissä. :( Uusille lukijoille nopee selvennös, että mä odottelen tässä innolla polvileikkausta ja poikaystävällä on murtunu joku ihme luu tossa kämmenen toisella puolella ja etusormi kahesta kohtaa sijoiltaan. :DD Ollaan vamppipariskunta, kuten porukat kutsuuki.

19 kommenttia:

  1. Anonyymi1/11/2012

    vihdoi sallit kommentit myös anoilta! :D mut tää on tosi hyvä blogi, tykkään tosi tosi paljon! ja ihanan väriset hiukset sulla nykyään! :)hei voitko tehä jonku koulupostauksen, et miks et oo enää koulussa ja miten vastedes tulee menemää? tai poikaystäväpostauksen? (: kaipailisin vähä enemmä erityispostauksia

    - Noora

    VastaaPoista
  2. Hei minkä peitekynän sait? :) Tulin infoomaan, et nyt laitoin, et kaikki myös alle 18 vuotiaat saa lukea blogia, eli nyt sun pitäis päästä taas mun blogiin. Siellä ei kyllä mitään ole, sattuneesta syystä...

    VastaaPoista
  3. Ano: Joo aattelin sallia, et haluaisin myös kuulla anojen mielipiteen :--D Voi kiitos paljon! (: Hmmh tosta koulupostauksesta en tiiä, kun aika henk.koht aihe on. Joo ja sen poikaystävä postauksen teen heti kun kerkeän! :) Anna vaan lisää vinkkejä mitä postauksii haluisit, että teen (:

    Arieta, selvä peli, kiitti ku infoit :) Tää on Dermosilin Fresh Balance. Ja sulleki nyt tiedoks ku pyysit vähän aika sitten sitä poikaystävä postausta, että semmonen on tulossa(:

    VastaaPoista
  4. oot tosi nätti! ja tykkäsin hirveesti tosta poikaystäväpostauksesta! =) onnea tulevaisuudelle! =)
    -N

    http://suvijanoora.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon Noora! =)

    VastaaPoista
  6. Oot sairaan kaunis, ihanat hiukset! <3

    VastaaPoista
  7. ihanan ilonen blogi! :3

    VastaaPoista
  8. Oot tosi kaunis, ihanan väriset hiukset! :)

    http://annika-followyourdreams.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Nätti blogi & ihania kuvia sulla (--: !

    http://butyoucantchangeme.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. aaa sulla on ihanan väriset silmät ! ja oot muutenkin tosi nätti :)

    VastaaPoista
  11. Ihanat hiukset, harvoille sopii punanen noi hyvi ku siulle !:>

    VastaaPoista
  12. Kiitos teille molemmille tosi paljon!(=

    VastaaPoista
  13. tosi kivan olonen blogi ja oot muutenki tosi nätti(:
    liityin lukijaks :)
    ellatheelephant.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. voi oot hurjan söpö!

    VastaaPoista
  15. ihanan väriset noi sun hiukset!!! mun piti värjää punaseks mut en uskaltanu :x

    http://miljakaisaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  16. Kiitos tosi paljon teille kaikille! :)

    VastaaPoista