28. tammikuuta 2012

I hate a bit more winter everyday

Heräsin äske painajaiseen Pekka Haavistosta (:-DDD) enkä saa enää millään unta. Lueskelin sitte tässä blogeja ja kattelin talvikuvia. Mä oon aina vihannu talvea, liian kylmä, ruma vuodenaika ja iho kuivuu. Oon aina talvisin pääasiassa sisällä, ellei saa autokyytejä tai pidä kävellä nopeesti joku pari kilsaa lämpimään. Oon niin kesän tyttö ja ootan sitä et mustaki tulee joku päivä iso tyttö, kävelen lentokentälle ja hyppään lentokoneeseen. Ja sen koneen ois määrä päätyä johonkin paikkaan, missä on aina kesä. +30 astetta lämmintä, joka päivä. Sitä rakkauden määrää! Tässä olis sitten kuvia viimetalvesta, joka kului Marikan mökillä, ajellessa Joonaksen kanssa, Nean kaa kuvaillessa, Sallassa, silloisen poikaystävän kaa hengaillessa ja sisällä nukkuessa.

Viime tammikuun kuvia, jolloin mulla oli pitkät punaset hiukset, tyyliltäni olin värikäs ja koitin näyttää ns. asennemuijalta. Haha, olimpas tyhmä vuos sitten... Käytin myös vuos sitten kovimmillaki pakkasilla valkosta syksytakkia ja lintsasin kaikki koulupäivät jolloin pakkasta oli yli -15 astetta. Loppupeleissä olihan tuo talvi ihan kiva ja paljon tuli Nean kaa kuvailtua eritoten sisällä. :-)
 Elikkä siis vuos sitten näytin suurinpiirtein tältä:
(typerät kuvat on otettu eri kameralla nii ne on erikokosia) 

Tässä kattelen nyt Frendejä, datailen ja kuumetta ei näytä olevan kuin vaan 37,5 astetta enää (ehkä mä oon jo viimestään maanantaina kokonaan terve!). Kohta voisin käydä tupakalla, sitte jatkaa vähän paremmin Frendien kattomista ja toivoo jos nukahtaisin ennen kuutta uusiks. :) Tältä päivältä tulee luultavasti vähän parempiaki kuvia kuin vanhoja kuvia. Ainaki toivottavasti! Tekis hirveesti mieli mennä ulos kuvaamaan, mut ehkä mä oon silti kiltisti viel sisätiloissa pari päivää. No, ainaki tänää on kakkua tarjolla jollei muuta!

5 kommenttia:

  1. noi sun hiukset on niin ihanat !

    VastaaPoista
  2. Aaw kiitos ihanainen <3

    VastaaPoista
  3. Ihania talvikuvia, oot niin kaunis ja sulle sopii tosi hyvin punaset hiukset! :)

    http://annika-followyourdreams.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. ooi onko noi kuvat rovaniemeltä?:) ja ihanaväriset hiukset! muutenki mukava blogi :)

    VastaaPoista
  5. Kiitokset! Juu on ne yhet kuvat Rovaniemeltä taisiis Napapiiriltä :-D

    VastaaPoista