24. tammikuuta 2012

Greece is my dream


Oooh how I miss Greece! Olin tuolla mun vanhempien ja Marikan kans 2010 kesällä, ihanassa viiden tähen hotellissa (tai no, meil oli vähän niinku "koti/asunto" siellä), korkeen vuoren päällä ja lämpöö oli noin 35 astetta. Rakastin tota paikkaa, siel oli vaan ihanan... meksikolaista? :-D Hahah en osaa selittää! Ihmiset oli mukavia, oli just sopivan lämmin, paras kaveri oli mukana ja sai vaan lokoilla altaalla viikon, ja shoppailla! Ihan täydellinen reissuhan se oli, vaikka viimesenä iltana puhkes ihan kauhee myrsky ja povattiin sitä, ettei päästäkään Suomeen seuraavana päivänä. Ihme tapahtu ja aamulla paisto aurinko. (-:
Love travelling <3

Ja kyllä, kello on vähän päälle kuus aamulla hahaha! Silti mä datailen. ;-D Tänää oli ihan kiva päivä Timin ja Vepen kaa, sain mun sängyn päälle laitettua noin 170 kuvaa vihdoin ja viimein (nyt se on ihanan näkönen!), oon kattonu kaks elokuvaa ja Hannah Montanan tuottiksen loppuun. :-D Illalla tajusin mittaa kuumeen, ku oli vähä huono olo. Ja mittari näytti 38,2 astetta kuumetta ja oon täs vähä välii sitä mittaillu ja parhaimmillaan oli 38,9 astetta, jippijajei... Tän arkiviikon voisin kyllä kotona kiltisti lepäillä, et olo paranis sitte lauantaihin mennessä! Ja kohta voisin mennä nukkumaan. : )

18 kommenttia:

  1. Sulla on kiva blogi! Pidän kuvista :)

    http://marqquu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ihanan näkösii kuvii :) !

    VastaaPoista
  3. Ite oon ollu Kreetalla joskus iiiiihan pienenä, mutta kyllä näitä kuvia katsellessa tuli kova hinku taas sinne! Ei kyllä yhtään helpottanu koko talven kestäny matkakuume tätä merkintää lukiessa. :D

    VastaaPoista
  4. Oi miten ihanalta nää kuvat näyttää :)

    ♥: iwillholdmybreath.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Aivan ihania kuvia, tässähän tulee matkakuume (: Paranemisia muuten!

    http://kardemumma-t.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. ihania loma kuvia! mäki haluun matkustella! :)

    VastaaPoista
  7. voi vitsi ihanii kuvii ! mäki haluun ! (:

    VastaaPoista
  8. Kiitos kaikille :-)

    VastaaPoista
  9. voi ku ihania kuvia, tulee itelle kauhee matkakuume!

    http://draw-the-line-iida.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Kiitos Ida ja käyn kurkkailee blogis! :)

    VastaaPoista
  11. ÄÄ! mä haluan ulkomaille. :< ihan nakertaa kattoo näitä kuvia. Mut hei, kiva blogi! taidan jäädä seurailemaan. :)

    <3:llä: http://pirate-ships-and-fairytales.blogspot.com/

    VastaaPoista
  12. heippa :-) aattelin vaan tulla ilmottelemaan, että mun blogissa on vielä vähän aikaa meneillään nelly.comin lahjakortin arvonta, joten kannattaa tulla osallistumaan !

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. Ihania kuvia! Näitä selaillessa tulee ihan hivee matkakuume! <3

    VastaaPoista
  14. Anonyymi1/25/2012

    Kauniita kuvia!

    VastaaPoista
  15. Oi ihania kuvia, mäkin haluan ulkomaille!

    http://ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  16. ihania kuvia! ei kylläkään helpota mun matkakuumetta yhtään! :D

    VastaaPoista